Toon posts:

Olympus mju 300, 400, 410 ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,
ik zit nogal te dubben om een digitale camera te kopen en nu zag ik deze stylisch cams van olympus en dat leek me wel wat. heeft hier iemand ervaring mee? en heeft iemand foto's ervan?
wat zijn de functies enz.
BeDankt
Daaf

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 15:43:
hey,
ik zit nogal te dubben om een digitale camera te kopen en nu zag ik deze stylisch cams van olympus en dat leek me wel wat. heeft hier iemand ervaring mee? en heeft iemand foto's ervan?
wat zijn de functies enz.
BeDankt
Daaf
De berichten over de fotokwaliteit, met name onder wat moeilijker omstandigheden zijn niet erg opwekkend.
Zie reviews op www.megapixel.net en andere sites (links)

Verwijderd

Ik heb de mju 300, en ik moet zeggen dat het een heerlijk cameratje is voor goed belichtte omgevingen. Als je voor plan bent om buiten te fotograferen op het moment het een beetje donker wordt is het af te raden.
Wat overigens ook een klein maar iri probleem is, vindt ik het batterij klepje. Als je de camera pas gebruikt gaat zo nu een dan het klepje open omdat je je vinger er tegen houdt, wat kan resulteren op een batterij die de #@$@# in valt op de grond.
Voor binnen fotos, heb ik weinig commentaar. De mogelijkheden van het toestel zijn ook mager, als je meer wilt zou ik de canona70/80 aan raden.