Toon posts:

Usb probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een tijdje probleempje met mijn USB, de webcams doen et niet meer, alle andere aparaten wel. Als ik diezelfde webcams aansluit op een andere windows XP pc, dan vind ie em gelijk, en installeert ie em meteen goed.

Bij mij is dit echter neit zo, en geeft hij > "Onbekend Apparaat" aan.

Dus ik denk : handmatig instaleren, dus ik zoek in apparaatbeheer naar dat onbekende aparaaat, en doe vervolgens, stuurprogramma bijwerken, ik doe de bijbehoren cd-rom erin, en vervolgens klik ik op de desbetreffende ".inf". Maar dat geeft hij aan :
Kan geen informatie over het apparaat vinden

Hoe kan het dat mijn webcams et niet meer doen. En wat moet ik doen om ze weer te kunnen gebruiken ;)

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-05 13:40
driver instaleren ?

LinkedIn
BlackIntel

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Uit je post "Een andere windows XP pc" begrijp ik dat je probleem-pc ook met XP draait?

Wat je zou kunnen proberen: je USB-apparaten er uit trekken, dan je USB-hub en wat diens meer zij (hele USB-stack) wegmikken, en dan reboot. Dan moet ie het e.e.a. weer vinden. Vervolgens nog eens kijken of ie je apparaten weer herkent.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal es ff proberen

Verwijderd

Topicstarter
Nou et helpt dus allemaal niet...der is iets met de aansluiting op de USB, drivers en die onzin installeren dat kan ik wel...wat dat betreft benk niet zo ver achter :D

1 van de 2 USB poorten is ook kapot De 4 pinnetjes liggen bloot :(

En 2 zijn dubbel gevouwen ... zou dit enig verschil maken ?

Hoe schakel ik mijn USB uit in BIOS

Chaintech mobo !

Verwijderd

Als er 2 zijn dubbel gevouwen, waar zijn die andere 2 dan? Je kan natuurlijk ook je poort hebben opgeblazen...

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-05 01:29
Als alle andere apparaten het wel doen, dan zal het probleem niet bij je USB poort liggen, download nieuwe drivers van je cam en probeer die.
Pagina: 1