Ik ben bezig om onze intranetsite om te bouwen. Er kwam totaal geen CSS in voor en zag er ook nog eens niet uit. Niet handig dus.
Het begint er steeds meer op te lijken, alleen printen wil nog niet helemaal. Ik heb een aparte CSS voor print (uiteraard).
Maar er wordt slechts 1 pagina afgedrukt, terwijl het er minstens 3 zouden moeten zijn.
De structuur van mijn HTML is:
nu heb ik in de print CSS mbv display: none; de leftbar en de topbar verwijderd en het font en de positionering wat veranderd van de andere div's.
Als ik echter print krijg ik slecht een gedeelte van de DIV contentBody te zien. Vaag
Ik heb al wat zitten klooien met "page-break-inside: auto;", maar dat mocht ook niet baten.
Iemand?
Het begint er steeds meer op te lijken, alleen printen wil nog niet helemaal. Ik heb een aparte CSS voor print (uiteraard).
Maar er wordt slechts 1 pagina afgedrukt, terwijl het er minstens 3 zouden moeten zijn.
De structuur van mijn HTML is:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
| <html>
<head>
<link rel="stylesheet" type="text/css" media="screen" href="style.css" />
<link rel="stylesheet" type="text/css" media="print" href="print.css" />
<title>Intranet</title>
</head>
<body>
<div id="globalwrapper">
<div id="leftbar">
<!--Logo -->
<h5>Navigatie</h5>
<div id="nav">
<!--Linkjes -->
</div>
<h5>Zoeken</h5>
<div id="search">
<!--Zoekformuliertje-->
</div>
</div>
<div id="contentSub">
<div id="topbar">
<!-- tabbladen -->
</div>
<div id="contentTitle">
<!-- titel -->
<!-- inhoudsopgave -->
<div id="contentBody">
<!-- content -->
</div>
</div>
</div>
</div>
</body>
</html> |
nu heb ik in de print CSS mbv display: none; de leftbar en de topbar verwijderd en het font en de positionering wat veranderd van de andere div's.
Als ik echter print krijg ik slecht een gedeelte van de DIV contentBody te zien. Vaag
Ik heb al wat zitten klooien met "page-break-inside: auto;", maar dat mocht ook niet baten.
Iemand?