[Ghost 2003] Error 54

Pagina: 1
Acties:
  • 525 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Hallo,

Ik heb een groot probleem, mijn laptop, een Acer travlemate 800Cli is voor de 9e keer kappot, en nu wil ik er vanaf, maar dan moet ik eerst een image maken van de complete laptop. En hier staan dus 3 os’en op.

Ik wil dus een complete image.

Nu kan ik niet op de zelfde hdd de image zetten als waar ik hem van maak dus ik moet het op mijn andere pc zetten via een cross cable.

Daar ben ik nu dus mee bezig maar dit wil niet lukken.

Eerst kon ik geen drivers vinden voor de Broadcom 440x (10/100mbit) nic die op mijn laptop zijn mobo zit. Na ik ndis2 drivers had gevonden voor ghost 2003,
heb ghost gestart te hebben kreeg ik een error

Waarop ik dit heb gelezen: http://www.howtofixcomputers.com/bb/sutra144948.html

Ik heb dus dit ook gegaan, hij ziet nu ook mijn netwerk, en ik moet inloggen met mijn user name, die stond al goed dus ik druk op enter en aangezien ik geen wachtwoord heb drukte ik nogmaals op enter. En nu zou ghost moeten beginnen. Echter krijg ik nu een Error 54: Network is busy :?

Ik snap dit niet, alles is zover ik weet goed ingesteld, ze zitten beide in de zelfde werkgroep, en de laptop heeft het ip 192.168.1.1 en de Workstation met de share met write permissies heeft 192.168.1.2 (win xp home)

Hoe kan ik nog een back-up maken voor ik deze laptop omruil? Want hier staat 1 jaar werk op en het MOET in een ghost file.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik kom er niet meer uit.

Laptop: 40gb hdd 4 partitions, 3 os’en: Winxp prof, win2k server, win2kprof
Workstation: 200gb hdd. 2 partitions: C en 182gb grote D. Win XP home.

Beide de zelfde norton ghost 2003 versie.

De share waar het op moet komen: R:\Acer (\\rs-game-sys\acer\) staat alles open op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Geen ervaring met Ghost, maar Drive Image heeft ook een feature om over netwerk te backuppen, of zelfs direct naar CD/DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Nexxennium schreef op 14 juni 2004 @ 15:18:
Geen ervaring met Ghost, maar Drive Image heeft ook een feature om over netwerk te backuppen, of zelfs direct naar CD/DVD.
Ik zal daar maar dan eens naar kijken.

Want dit is vreemd.

Ik heb het perongeluk werkend gekregen, ik moest user name leeg laten.

En nu heb ik verbinding maar dan komt dat gare ghost met dat er niet genoeg space is en vraagt: Enable spanning? (ik heb 130gb vrij op de hdd waar de share staat) Nja ik maar op yes gedrukt.

En wat denkje dat ik nu haal an transfer rate? 5mb PER MINUUT 8)7

Hier zit iets goed fout.

Oude drive image 4.0 cd gevonden, maar die kan dus niet met NTFS 5 overweg :|

[ Voor 7% gewijzigd door Roberto op 14-06-2004 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Oh dat Drive Image 4 kan wel met NTFS 5 overweg, tenzij het encrypted/compressed is. Wel had ik problemen om vanaf 1 partitie naar een andere op fysiek dezelfde HD te kopieren.
Maar Drive Image 5 gaf minder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 17:57

HJR

Probeer Drive Image 7 eens zou ik zeggen....