[IE6] Verkenner browst wel, Firefox ook, maar IE6 niet?

Pagina: 1
Acties:

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Topicstarter
Nadat ik Firefox voor de meeste surfacties had geinstalleerd, loop ik tegen het fenomeen aan dat Firefox prima werkt, Outlook Express ook, games ook, een www-adres intikken in de verkenner prima gaat, maar.... IE6 roept dat 'page can not be found' bij elke surfpoging. En dat terwijl de explorer en iexplore eigenlijk op 't zelfde neerkomen...

Als je vanuit de verkenner een link aanklikt, krijg je een nieuw scherm met dezelfde error. Firefox eraf halen, 'default browser' aanpassen, niets helpt.
Alle FAQ's en threadjes over lege IE-schermen (maar werkt dus in mijn verkenner wel), spyware (heb adaware uiteraard gecheckt) nagelezen, ping-acties naar dns gedaan enzovoorts, maar hier lijkt geen enkele oplossing voor.

In IE6 gecheckt dat er geen handmatige proxy/connectie-instellingen staan, DNS (in internetverbindingssettings) handmatig is ingegeven, alles via DHCP. Heeft tot 'voor Firefox' prima gewerkt?! 8)7

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• Don van Boven
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Heb je al geprobeerd om IE6 te uninstallen, en daarna weer te installen??

offtopic:
Maar Firefox werkt toch stukken beter :Y)

I'll make you an offer you can't refuse!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Don van Boven schreef op 14 juni 2004 @ 14:48:
Heb je al geprobeerd om IE6 te uninstallen, en daarna weer te installen??

offtopic:
Maar Firefox werkt toch stukken beter :Y)
Dat is het mooie van IE, dat kan je niet zo makkelijk uninstallen. Wel zou je kunnen proberen door middel van upgrade/herinstallatie van IE de boel weer aan de gang te krijgen.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-07 12:18

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

IE kan je heel makkelijk weg gooien bij software -> windows onderdelen toevoegen of verwijderen -> IE
uitvinken toepassen en weg IE

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Waarschijnlijk toch spyware: loop Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten even door. Check ook Windows Operated Systems - FAQ even.

Dit is niet echt een vraag voor Windows Operating Systems, ik verplaats naar Software Algemeen voor het geval het niet door spyware komt - als het spyware is kom je er zelf al wel uit denk ik :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Topicstarter
IE kan je heel makkelijk weg gooien bij software -> windows onderdelen toevoegen of verwijderen -> IE
uitvinken toepassen en weg IE
Geprobeerd, maar geen resultaat. Adaware vond enkele cookies en 'n enkele spyware-applicatie, maar geen schokkende zaken. Antivirustools idem dito.

Op andere pc doet Firefox het prima, maar wat zo vreemd is, is dat beide pc's alle updates/patches hebben draaien, en de probleempc altijd schoon is gehouden door mij (binaries downloader) terwijl de werkende pc allerlei vuil door uninstalls met zich meedraagt... Het lijkt er op dat 'n verse installatie de enige oplossing is; heb ik andere fora via Google ook geen oplossing kunnen vinden.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Verwijderd

IE staat toevalling niet ingesteld op offline browsen? Verwijder ook eens je IE cashing bestanden, dat heeft bij mij ook wel een rare problemen verholpen.
Pagina: 1