ik moet voor school een leuke site maken. maar het is niet de bedoeling om hem op internet te zetten werd me verteld maar ff op cd branden. nouja dacht ik, dat is goed scheelt mij weer uploaden en branden moest ik toch nog.
nu heb ik van een powerpoint presentatie een site gemaakt op mijn manier. dus een dia vol laten lopen --> printscreen --> paint --> p1.bmp en p2.bmp etc etc
in het linker frame v.d site staan alle links naar c:\anw\p1.html het enige wat in die p1.html staat is dat de achtergrond c:\anw\p1.bmp is.
werkt dus prima op de computer. maar nu ga ik hem branden en ik heb geen idee welke letter de drive op school heeft. kan zijn d:, e:, f:, k:, l:, y:, of z:
ik heb al geprobeerd of ik de link kon veranderen dus.
c:\anw\p1.html --> *:\anw\p1.html maar dat werkt niet
c:\anw\p1.html --> d,e,f,k,l,y,z:\anw\p1.html werkt ook niet
hoe kan ik ervoor zorgen hij die site goed opent in elke cd drive die ik probeer???
nu heb ik van een powerpoint presentatie een site gemaakt op mijn manier. dus een dia vol laten lopen --> printscreen --> paint --> p1.bmp en p2.bmp etc etc
in het linker frame v.d site staan alle links naar c:\anw\p1.html het enige wat in die p1.html staat is dat de achtergrond c:\anw\p1.bmp is.
werkt dus prima op de computer. maar nu ga ik hem branden en ik heb geen idee welke letter de drive op school heeft. kan zijn d:, e:, f:, k:, l:, y:, of z:
ik heb al geprobeerd of ik de link kon veranderen dus.
c:\anw\p1.html --> *:\anw\p1.html maar dat werkt niet
c:\anw\p1.html --> d,e,f,k,l,y,z:\anw\p1.html werkt ook niet
hoe kan ik ervoor zorgen hij die site goed opent in elke cd drive die ik probeer???