Ik heb sinds een aantal dagen een probleem met mijn netwerk/internet. Ik heb een draadloos netwerk tussen een desktop pc met windows Xp en een laptop met win 2000. Ik share de internet verbinding van mijn desktop pc met de latpop (draadloos dus). Dit werkte tot een aantal dagen geleden al een half jaar perfect. Maar nu doet opeens het internet raar op mijn desktop: ik kan wel verbinding maken, maar hij kan toch geen website of iets dergelijks vinden. Ook email, msn, etc doet het niet meer. Ook kan ik mijn netwerk niet meer op, ik kan dus niet via mijn laptop op de hardeschijf van de pc komen en visaversa. Heb nu mijn modem aangesloten op de laptop zodat ik nog op internet kan. Ik probeer nu al dagen van alles op de pc, maar het lukt me gewoon niet om uit te vinden wat het is!! Iemand een idee?! Hij geeft geen foutmeldingen of iets dergelijks, virusscanner geeft ook niks, en voor de rest werkt de pc prima.. Heb het idee dat een of ander programma al mijn in en uitgangen blokkeert!
Edit:
Bij eventvwr geeft de computer wel steeds foutmeldingen bij het opstarten over NAT, zou dit ermee te maken kunnen hebben? De computer start ook ontzettend langzaam op, maar dit doet hij al heel erg lang
Edit:
Bij eventvwr geeft de computer wel steeds foutmeldingen bij het opstarten over NAT, zou dit ermee te maken kunnen hebben? De computer start ook ontzettend langzaam op, maar dit doet hij al heel erg lang
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 14:58 ]