eigenaar van HP sccsi scanner hier lezen! *urgent

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
ok, laatste topic over dat irri scsi van me.. ik moet nu enkel nog weten welke connector een scsi scanner van HP heeft dus als je zo'n ding hebt.. zeg't me!
centronics type (als printer?) of welke?
als je de naam niet weet: omschrijf't effe zo goed mogelijk

hup! duik achter die scanner en kijk ff.. pls
het gaat mij om de HP 6300 maar die zal wel dezelfde connectoren hebben als alle andere hp scsi's he

• witchdoc
Niemand? 'k Heb nog een kwartiertje ;(

Verwijderd

Gewoon een SCSI HD 50 aansluiting.

• witchdoc
Op vrijdag 22 december 2000 15:30 schreef Luckyacnaib het volgende:
Gewoon een SCSI HD 50 aansluiting.
male?? female??
welke kabel dus :)
die moet ik namelijk leveren :(

Verwijderd

Wat denk je zelf... even logisch nadenken.

Snuffie

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:48
Het is een male stekker (aan beide kanten).
Aan beide kanten zit dezelfde stekker :)
De gehele stekker is iets van 4 of 5 cm breed.

Dus iets van: SCSI HD MALE 50 :?

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• witchdoc
Op vrijdag 22 december 2000 15:35 schreef Luckyacnaib het volgende:
Wat denk je zelf... even logisch nadenken.

Snuffie
mja sorry hoor, maar ik doe dus datacom en ik HAAT scsi, ik snap er de ballen van, vind het verwarrend ass hell en zo kan'k nog effe doorgaan..
ik zou denken vrouwelijk aangezien de klant zei dat't GEEN pinnetjes waren maar een vrouwelijke connector
Waar heb ik de klant nu mee opgezadeld: 1 scsi-2d50HPMF (en nog steeds ben'k absoluut niet zeker?) voor de verbinding van z'n scanner naar de externe connector op z'n adaptec 29160N.

Juist toch he jongens?

• witchdoc
Op vrijdag 22 december 2000 15:36 schreef GarBaGe het volgende:
Het is een male stekker (aan beide kanten).
Aan beide kanten zit dezelfde stekker :)
De gehele stekker is iets van 4 of 5 cm breed.

Dus iets van: SCSI HD MALE 50 :?
de kabel is male aan beide kanten? GATVERMILJAARDETERINGLOMPEKLOOTDA'KBEN! :( |:(
kan'k hem nog gaan trugbellen ook ofwa? die adaptec kaart heeft toch mannelijk connector en de scanner een vrouwelijke? da's toch ook MF kabel dan? :?

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Sorry hoor maar als jij de verkopende partij bent zou ik als de dolle m'n leverancier opbellen en hem lekker uitlaten zoeken wat je nodig hebt!

Mvg

een inkoper!!

http://specs.tweak.to/11052

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb een hp 4c scsi scanner.

Ik heb achter op de scanner zo'n hele grote 50 pins aansluiting met vlakjes. En een lpt poort aansluiting maar das ook een soort scsi.
Ik heb een kabel gekocht met 50 pins vlakjes aansluiting en aan de andere kant een ultra scsi 3 aansluiting voor op mijn scsi kaart. Deze is ook 50 pins maar is heel klein. Ik heb er nu 1 in gebruik die je vast moet schroeven. Heb er ook 1 (net nieuw maar toen had ik een andere scsi kaart) en die zit met klemmetjes vast. Pas wel op.. die scsi kabels zijn belachelijk duur ! Mijne koste met schroefjes F 50,- en die met klemmetjes F 100,-
En hp scanners zijn zwaar K#T om te installeren.... het gaat namelijk nooit op de normale mannier

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Met de HP 5p gaat het zonder enig probleem. De HP 4c heeft volgens mij aan 1 kant een DB25 en aan de andere kant een Centronics aansluiting. (op de scanner zitten beide aansluitingen naast elkaar).

• witchdoc
Op vrijdag 22 december 2000 22:39 schreef Djingiz Chan het volgende:
Sorry hoor maar als jij de verkopende partij bent zou ik als de dolle m'n leverancier opbellen en hem lekker uitlaten zoeken wat je nodig hebt!

Mvg

een inkoper!!
ik ben de leverancier :)
Eigenlijk moet de klant mij een KLEINE beetje fatsoenlijk kunnen uitleggen wat ie nodig heeft maja..
Door omstandigheden moest ik't effe uitzoeken. En was'k het nog vergeten ook daarom dat alles zo snelsnel moest :)

• witchdoc
Op zaterdag 23 december 2000 01:20 schreef jhead22 het volgende:
Pas wel op.. die scsi kabels zijn belachelijk duur ! Mijne koste met schroefjes F 50,- en die met klemmetjes F 100,-
En hp scanners zijn zwaar K#T om te installeren.... het gaat namelijk nooit op de normale mannier
ik verkoop die kabel dus hoe duurder hoe beter! :)
eneuhh.. installen moet'k ook al niet zelf doen :)
Pagina: 1