hoe is de logitech iFeel mouse?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:50
Ik moet een nieuwe muis. heb nu een draadloze logitech maar iets stoort daar teveel op waardoor hij soms niet goed pakt. Dacht nu aan die Ifeel. niet duur, optisch.

is het wat? ben ook wel benieuwd naar dat Ifeel.......

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 11:11
Ik zit ook over de ifeel te denken!, wil ook wel eens weten wat de ervaringen met dit ding zijn

Verwijderd

ik gebruik de muis die bij logitech desktop pro zit en ik vind dat een toppertje en waarom stap je nou terug van draadloos naar een muis met draad dat snap ik niet en dat storen komt waarschijnlijk door je ranapparatuur ( had ik eerst ook :( ) je moet de ontvanger zo ver mogelijk bij andere apparaten vandaan houden komt het allemaal goed :):)

Verwijderd

Ik heb die Ifeel, maar heb het eigenlijk altijd uit staan. Ik raad je dan ook aan een Mouseman te kopen zónder Ifeel, zonde van je geld! Het is gewoon erg irritant als het aan staat.

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 20:56
ik zou gewoon de mousenman nemen
optical en zeer goed
heeft wel een draad, maar maakt niet uit

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:38
Ik heb zelf geen ervaring met de I-feel muis maar een vriend van mij heeft zo'n geval geprobeert maar vondt het op een gegeven ogenblik irritant worden omdat door het trillen de nauwkeurigheid van de muis een stuk achteruit gaat en heeft er eentje gekocht zonder I-feel.

Denk dat je gewoon naar een winkel moet gaan en eens effe proberen.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

trillen trillen.,..je moet je er niet al te veel van voorstellen,..je voelt een heel klein tikje,..als je bv over een icoon heen gaat,...en daardoor schiet dan inderdaad net weer je muiscursor soms van de plek af waar jij hem nu juist hebben wilde,....een vriend van me heeft een ifeel muis,..,hij moest een nieuwe hebben en dacht,...ach "is misschien wel geinig"

maar ik vind het het geld dus echt niet waard,.....weinig spellen ondersteunen het nog,.....en gewoon in windows is het alleen maar irritant,..dus gewoon zonde van je geld,....het stelt echt nix voor,...

Verwijderd

Hij is wel mooi parelmoer van kleur....en je kan het altijd uitzetten.....en misschien gaan meer spellen het ondersteunen.....en het kost maar 2 tientjes meer....

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:13

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Dat ding is paars hoor
(of ik ben kleurenblind....dat ben ik ook |:( maar volgens mij is hij toch echt paars !!)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• jaspov
  • Laatst online: 10:50
Mmm. ik denk dat ik het voor dat prijsverschil toch maar doe. Hij is alleen USB en niet meer ps2. Zonder Ifeel is hij beiden.

Maakt dat eigenlijk uit? refreshed usb sneller ofzo?

Die storing op de draadloze krijg ik niet weg. Is denk ik mijn monitor (VMpro 510). Erg irritant. 15cm heb ik. meer niet. Daar zit je al snel buiten en dan doet hij het niet. Ja er zitten nieuwe batterijen in en elders haal ik 2m!

bedankt allemaal!

Verwijderd

't is een leuk ding voor 3 4 dagen dan is de lol er af en t iriteerd :r koop m gewoon zonder de mouseman :z

• Dualdude
  • Laatst online: 18-06 23:18
Hij maakt meer herrie dan dat ie trilt.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op vrijdag 22 december 2000 15:37 schreef B_O_S_S het volgende:
Dat ding is paars hoor
(of ik ben kleurenblind....dat ben ik ook |:( maar volgens mij is hij toch echt paars !!)
Volgens mij ook nog eens kleurendoof ofzo.....
dat ding is dus gewoon weird blauw met een apart effectje

• Fault
  • Laatst online: 22-08 13:06
Inderdaad! En die muis heeft ook nog eens een lekker rubber grip randje :9
Ik heb deze muis nu drie dagen en gelijk na het eerste uur van gebruik heb ik die trilfunctie uitgezet. Het is eigenlijk gewoon een tik als je over iets heen gaat. Voor de rest is het gewoon een goede en interieur verantwoorde muis met een cewl blauw lampie.

Verwijderd

Ik gebruik de normale optical mouse van Logitech nu voor zo'n 4 maanden. Is elke van 119 gulden waard die ik ervoor betaald heb (nog nooit heeft logitech mij teleurgesteld met muizen :) ).

Verwijderd

Ik heb hem vandaag gekocht op de PCDUMPDAG voor 115 piek.
Mijn advies is niet kopen !
Koop de Mouseman Optical Wheel, die is goedkoper en kan ook op PS2.
Dat getril is echt helemaal niets.
Voor de rest een heerlijk muis.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:54
Ifeel = SUCKS

Optical = RULES

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

leuk speeltje maar ireteerd na 2 3 dagen

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Optical rules zeker :9, heb de Microsoft intelle explorern, en die is :9~

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Optical sux als je fps-jes speelt, dus houd daar rekening mee!!!!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 19:22

Beaves

Usque ad Finem

Op zondag 24 december 2000 00:18 schreef Neo het volgende:
Optical sux als je fps-jes speelt, dus houd daar rekening mee!!!!
:? Ik heb ook een optische muis van MS en in FPS gaat alles veel beter dan met mijn oude "bal" muis, dus hoe jij bij deze stelling komt weet ik ook niet.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

ik heb ook een ifeel en hij ligt net iets anders in de hand dan de gewone optical mouseman (de vorm)

de tril functie is vrij nutteloos en irritant

hij is niet echt paars maar meer blauw-achtig

het maakt natuurlijk geen kut uit of je een ps2-naar-usb verloopstukje er bij krijgt of niet. :)

ik zou de gewone optical mouseman aanraden.

Verwijderd

Werkt de I-Feel ook op PS2 met een verloop en dan natuurlijk zonder trillingen, want dat kan allen op USB.
Dan koop ik zo'n verloopje, als die te koop zijn.

Verwijderd

Van de week gekocht, is een heerlijke muis. Had eerst de draadloze Logitech, maar ik werd gek van het schoonmaken..
Het trillen is best geinig en als het je irriteert zet je het uit.. toch ?
Overigens best grappig om halflife met deze muis te spelen..(en dus te voelen)..

Hij is mega-precies en dat is een verademing na een muis met bal, ik wil nooit meer terug.

Maarreh: blauw lampje ???
Mijn ledje is toch echt rood hoor..

Bijna vergeten: dat je muis van de plek af zou schieten van de plek waar jij hem wilt hebben door de trilfunctie is echt je reinste flauwekul en raakt kant nog wal..

Nog meer vergeten:... P@: F 115,- voor deze muis ? Op een PC dumpdag.??
Hmmm, dan ben je flink gen***d... kost bij Mediamarkt F 89,95....

• Rowwan
  • Laatst online: 19:52
Er zit een blauw lampje in, waardoor het logo blauw oplicht. Dit ziet echt supergaaf uit. Als je geen blauw lampje hebt, heb je waarschijnlijk een defect lampje :'(

IFeel is verder wel leuk, maar verwacht er niet te veel van.... Optical rules!!

Verwijderd

hey, how about tha cordless freedom, ik heb nu al 4 maanden the cordless desktop pro en ik ben er helemaal aan verslaafd, nooit last van het balletje en nog steeds 0,00% storing, werkt tot een meter of 4 en al drie maanden met dezelfde batterijen..! 8-)

Verwijderd

Ik vind het kabeltje wel erg stug.
Het zal wel wat soepeler worden, maar het zit af en toe en beetje in de weg.

Verwijderd

Op zondag 24 december 2000 19:25 schreef Rowwan het volgende:
Er zit een blauw lampje in, waardoor het logo blauw oplicht. Dit ziet echt supergaaf uit. Als je geen blauw lampje hebt, heb je waarschijnlijk een defect lampje :'(
Euh, bedoel je dat logootje bovenop ?
Dat brandt bij mij inderdaad niet moet dat dan ?

• zeef
  • Laatst online: 13-08 07:28
Ik heb de eerste micro$oft optische muis gehad, maar dat was een klote muis. SUper kritisch wat betrfet ondergrond en langzaam reageren. Daarna een tijdje een OEM logitech wheelmouse, en nadat deze aan stof en troep was bezweken een iFeel mouse. Iedereen die loopt die tikjes af te kraken, maar ik vind het wel grappig. Als je de kracht gewoon op een lekker niveau heb staan gaat het perfect. Soms vallen ze wel eens weg, is win2k blijkbaar vergeten dat het kan, en het gekke is, ik mis ze niet direct, maar na een tijdje heb ik zoiets van :"hé, ik kon dat toch voelen ??". Ook dat blauwe lampje is super cool. En dan heb ik het niet eens over de muis prestaties, die gewoon perfect zijn. Ik heb sinds 1990 een PC en ik heb -echt waar- nog nooit zo'n fijne muis gehad. Ik baalde dat de OEM logitech wheelmouse kapot was, want daar was ik ook errug blij mee, maar de iFeel is wat mij berteft een topper. Ik denk dat ik de cordless micro$oft muis binnenkort ook ga vervangen door een iFeel, jammer dattie er maar in 1 kleur is, ter voorkoming van misverstanden ;)

• Rowwan
Mistered,

ik bedoel idd het logo bovenop. Ik heb helaas geen digitale camera zodat ik er een foto van kan maken.

Ik zou hem eens bij iemand anders proberen en anders gaan ruilen want het is echt de moeite waard....

Verwijderd

Op maandag 25 december 2000 10:31 schreef Rowwan het volgende:
Mistered,

ik bedoel idd het logo bovenop. Ik heb helaas geen digitale camera zodat ik er een foto van kan maken.

Ik zou hem eens bij iemand anders proberen en anders gaan ruilen want het is echt de moeite waard....
Ik heb zojuist gemailed met een vriend die zelfde muis gisteren gekocht heeft (iFeel mouse, optical)... ook geen lampje ik denk dat we het over een andere hebben..
Heb je niet toevallig de optical mouseMAN ?

Dat is nml. een andere.
De mijne staat op: http://www.mistered.net/mistered

• Rowwan
Sorry, niet goed gelezen :(. Ik dacht dat we het allebij over de mouseman hadden....

Verwijderd

[img/]
http://tramper.fol.nl/Ifeel.jpg

snap niet waarom het plaatje hier niet staat :?

Verwijderd

Op maandag 25 december 2000 11:59 schreef Rowwan het volgende:
Sorry, niet goed gelezen :(. Ik dacht dat we het allebij over de mouseman hadden....
Dan had ik het kopje toch goed gelezen: iFeel mouse....
Maar gelukkig, dan is de mijne niet kapot ;-)
Ik vind die Mouseman (met alle respect) niet om aan te zien overigens, erg lelijke muis..

Verwijderd

Heb je wel een mooi toetsenbord dan?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:14
Het Ifeel gebruik je niet veel.. Is idd irri..

Maar de muis zelf ziet er vet uit vind ik.. Mooi lampje en blauwe kleur..

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 25 december 2000 01:41 schreef mistered het volgende:

[..]
Euh, bedoel je dat logootje bovenop ?
Dat brandt bij mij inderdaad niet moet dat dan ?
Moeten? nee, Hoort het zo? JA.... en staat echt onwijs koel........
Pagina: 1