Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

voldoende uitgangsvermogen??? (mp3 speler)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een mp3 spelertje te kopen en vroeg me af of je in plaats van earbuds, ook speakertjes kunt aansluiten( of via zo'n tape adapter in het cassettedeck van de autoradio kunt gebruiken)????

iemand dit al eens geprobeerd?

Verder vroeg ik me af welke mp3 spelertjes een beetje fatsoenlijke bas hebben.

Op dit moment twijfel ik dus mobiblu dah 1000, of iaudio 4!

alvast bedankt!

sator

Verwijderd

speakers met versterker geen probleem. Bij je autoradio is je autoradio zelf de versterker, ook geen probleem.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:48

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Zo'n tape adapter voor de autoradio heb ik ook gehad. Werkt goed, maar de kwaliteit van de muziek is dan wel minder. Je moet ook oppassen dat je geen kabelbreuk in het snoer krijgt, verwacht niet te veel van zo'n adapter. Ik had 'm van de Conrad btw.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-11 10:45

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik heb mijn mp3speler wel eens op de autoradio gehad met zo'n bandje. Werkt opzich prima maar een radio/mp3 speler in je auto bouwen is toch net ff iets lekkerder :9
Verder heeft zo'n spelertje niet genoeg vermogen om geluid door een stel speakers te gooien zonder dat het verder versterkt wordt. Dit is natuurlijk wel afhankelijk van wat voor speakers en de geluidsterkte die je hebben wil.

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Niemand antwoordt dus de vragen van ts...

-gemiddeld is 20mW uitgang te vinden
- reken maar op een versterker.
- bas is vooral afhankelijk van je koptelefoon.
- lees reviews

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt,

Ik dacht dat behalve dopjes, het uitgangsvermogen toch wel een grote rol speelt in het weergeven van de lage tonen?
Nou ja, het ding moet in ieder geval veel pokkeherrie maken!!!!!!!! })

sator
Pagina: 1