Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

huurprijs vodafone mbt een zend- en ontvangstinstallatie

Pagina: 1
Acties:

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:29
Beste Mensen,

Vodafone wil graag bij ons op het dak een een zend- en ontvangstinstallatie ten behoeve van telecommunicatiedoeleinden neer zetten.

Nu moeten hun daarvoor huur gaan betalen.

Iemand enig idee wat redelijk is, wat zullen ze daar voor gaan betalen?

misschien iemand die heir ervaring mee heeft.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Dutchtone nu Orange heeft dat oowk eens willen doen bij ons, geloof dat het toen 1100 gulden of euro per jaar was, is 2-3 jaar geleden.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:05

chromeeh

the Gnome

Grolsch schreef op 14 juni 2004 @ 13:45:
Beste Mensen,

Vodafone wil graag bij ons op het dak een een zend- en ontvangstinstallatie ten behoeve van telecommunicatiedoeleinden neer zetten.

Vodafone abbo nemen en hun de gebsprekskosten enz laten betalen ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:34
chromeeh schreef op 14 juni 2004 @ 13:48:
[...]

Vodafone abbo nemen en hun de gebsprekskosten enz laten betalen ;)
Dan mogen ze er bij mij ook wel eentje neerzetten ;)

Ik denk dat je voor deze vraag dus ook bij vodafone moet zijn, als ze je aanbieden zo`n ding op je dak te planten, dan lijkt het mij erg logish dat je hier voor betaald krijgt en natuurlijk hoeveel je betaald krijgt.

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-11 08:31

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

1100 euro per jaar lijkt me wat aan lage kant... vergeet niet dat je constant blootgesteld wordt aan straling waarvan nog niet bewezen is wat voor effect dit op lange termijn heeft op het menselijk lichaam.
Ten eerste zou ik sowieso niet zo'n ding op mijn dak willen en als ik het dan al zou doen dan werd het echt behoorlijk dokken voor vodafone!

Verwijderd

als dat ding op je dak staat dan wordt je niet bloodgesteld aan straling. Dat ding straalt alleen onder een bepaalde hoek.

1100€ per jaar lijkt me wat aan de lage kant. Zelfs een abbonementje en telefoonkosten laten betalen door Vodafone lijkt me wat aan de lage kant.

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Wat mij part zit je vrij direct in de straling als je lekker in de tuin zit of in je auto stapt of wat dan ook.
Dan nog niet te vergeten de problemen die je je op de nek haalt met geklaag van omwonenden die er lucht van krijgen dat zij in de straling van een telefoonmast zitten.

1100 euro per maand lijkt me beter :)

• Grolsch
Vodafone hanteerd hier geen standaard tarieven voor volgens mij, dus het is naar mijn idee gewoon onderhandelen.

Je gaat het contrakt aan voor 15 jaar, en ik wil wel eens weten wat ik eruit kan slepen.

En direct accoord gaan met hun bedrag dat lijkt mij ook niet verstandig. Hun willen persee die mast op ons pand zetten, dus moeten ze ook maar betalen.

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Kijk om die straling hebben wij het uiteindelijk ook niet gedaan, me ouders hebben een commerciel bedrijf en als de dag na de plaatsing opeens alle apparaten voor een dag uitvallen/storing hebben zijn we al meer geld kwijt...
Het bedrag was echt zoiets, zeker niet per maand. Want moet je eens kijken hoeveel masten ze in nederland hebben, dit kost miljoenen per maand dan....

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28

Tootoo

Folding extremist

Kan me wel herrineren dat een kennis van me dit ook heeft... van welke operator weet ik niet. Maar het lullige is: in zijn huis heeft ie geen bereik dus, omdat ie er recht onder zit :) Dat is dan wel weer iets minder plezant :P

Folding@home

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:33
Grolsch schreef op 14 juni 2004 @ 16:00:
Vodafone hanteerd hier geen standaard tarieven voor volgens mij, dus het is naar mijn idee gewoon onderhandelen.

Je gaat het contrakt aan voor 15 jaar, en ik wil wel eens weten wat ik eruit kan slepen.

En direct accoord gaan met hun bedrag dat lijkt mij ook niet verstandig. Hun willen persee die mast op ons pand zetten, dus moeten ze ook maar betalen.
1100 euro is nu veel meer dan over 15 jaar.....

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

mhr-zip schreef op 14 juni 2004 @ 16:23:
[...]

1100 euro is nu veel meer dan over 15 jaar.....
Hier heb je wel een punt :) jaarlijkse inflatiecorrectie op laten nemen in het contract :)

• Grolsch
Mystic Spirit schreef op 14 juni 2004 @ 16:26:
[...]

Hier heb je wel een punt :) jaarlijkse inflatiecorrectie op laten nemen in het contract :)
die zit standaard al in het contrakt, ff zoeken....
De huurprijs zal telkens na verloop van 1 jaar worden herzien, voor het eerst op 1 januari het jaar volgend op het jaar waarin voor de eerste maal de volle jaarhuur betaald is op basis van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI Alle huishoudens (2000=100), zoals dit cijfer wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), en wel door vermenigvuldiging van de laatstgeldende vergoeding (X) met een breuk waarvan de teller is het prijsindexcijfer van de maand oktober voorafgaande aan het jaar van aanpassing (Y) en de noemer gelijk is aan het prijsindexcijfer van de maand oktober twee jaar voorafgaande aan het jaar van aanpassing (Z).

Verwijderd

Bij het bedrijf waar een oom van mij werkt, heeft men ook een tamelijk hoge fabriekshal in eigendom. Alle operators wilden hier maar wat graag een zendmastje op plaatsen. Bij de onderhandelingen zei m'n oom, nadat men min of meer tot een prijs was gekomen, dat hij eigenlijk ook zelf nog een abo'tje + foon nodig had. Ja zei de onderhandelaar van de vertegenwoordiger toen, dat doen we eigenlijk niet meer. Tsja zegt m'n oom, wij willen eigenlijk ook geen zendmasten meer op onze fabriek :P. Resultaat: m'n oom kreeg een mooie Nokia 9210 communicator + gratis abo'tje gedurende de looptijd van het contract :P. Het is echt een kwestie van onderhandelen bij zo'n gesprek. Zolang je maar zeker weet dat het telecombedrijf hoe dan ook jouw gebouw wil gebruiken, heb je een zeer sterkte positie.

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:33
En, wat als jullie niet meer willen, verhuizen etc?

Hoeveel boete staat daar op ;)

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
mhr-zip schreef op 14 juni 2004 @ 16:43:
En, wat als jullie niet meer willen, verhuizen etc?
Bij verhuizing zal het contract inbegrepen zijn bij de verkoop van het huis. Wil een potentiele koper het contract niet overnemen, dan gaat de verkoop dus niet door...

Verwijderd

Grolsch schreef op 14 juni 2004 @ 13:45:
Beste Mensen,

probeer er 375 Etjes per maand uit te halen+ Duur abbo + Foon GrAtIZ.
Heb ik ook op ons gehuurde pand :)
Pagina: 1