ik heb een asus A7V8X mamaplank in mijn pc zitten met onboard geluid. (ad 1980 Soundmax) Ik heb dit al een tijdje draaien zonder problemen. Een tijdje geleden deed het geluid het opeens niet meer, (geen rare progjes geinstalleerd ofzo) en aangezien ik toch aan een reinstall toe was heb ik dat toen maar gedaan. Probleem opgelost. Nu heb ik echter weer geen geluid. Alle hardware wordt door xp pro sp1 wel herkend en heeft ook geen problemen. Echter kun je de drivers niet selecteren bij 'geluid en audioapparaten'. hier staat alleen maar een microsoft RPP-audiostuurprogramma. Na reinstall van xp.. geen vooruitgang.. Ik heb al de nieuwste drivers van inet gehaald, nog niets.
Na wat zoeken op GoT kwam ik ook niet verder, vandaar dat ik het via deze weg maar probeer, ik hoop dat jullie mij niet vertellen gaan dat mijn kaart naar zijn sjaggie is
Na wat zoeken op GoT kwam ik ook niet verder, vandaar dat ik het via deze weg maar probeer, ik hoop dat jullie mij niet vertellen gaan dat mijn kaart naar zijn sjaggie is