Als ik een groep mensen uit een distributielijst via de BCC optie een e-mail stuur, zou ik graag willen dat deze mensen wel hun eigen e-mailadres in de TO: balk zien. Dit lukt niet, in plaats daarvan krijgen zij mijn eigen e-mailadres te zien bij het openen van de e-mail. Hoe kun je dit aanpassen, zodat ze hun eigen adres in de TO-balk zien??
Niet; je zou een scriptje kunnen schrijven (of een of ander programma gebruiken) die naar iedere ontvanger een los mailtje stuurt. Kost je dus wel N keer zoveel bandbreedte.
BCC gebeurt namelijk via de envelop, niet de headers en je mailprogramma kijkt naar de headers.
BCC gebeurt namelijk via de envelop, niet de headers en je mailprogramma kijkt naar de headers.
offtopic:
Welkom op GoT
Welkom op GoT
edit:
Bedenk wel dat je op een gegeven moment kan worden aangezien voor een spammer als je met een bulkmail programma in de weer gaat
Check ook even bijvoorbeeld deze keywords in de GoTSearch voor meer tips.
Bedenk wel dat je op een gegeven moment kan worden aangezien voor een spammer als je met een bulkmail programma in de weer gaat
Check ook even bijvoorbeeld deze keywords in de GoTSearch voor meer tips.
[ Voor 50% gewijzigd door F_J_K op 14-06-2004 13:03 . Reden: spam ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)