Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat
Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.
startx 1>&2 2>/mnt/floppy/got.txt
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
bedankt voor de tips in ieder geval
Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat
Verwijderd
ik dacht dat dat juist niet hoefde...
waarom zou dit moeten? (Maw: wat doet het?)
Verwijderd
Ook heeft het effect op andere dingen, ik weet zo alleen niet wat. Ik heb er ooit mee zitten spelen, maar dat is eigenlijk alweer te lang geleden (ben nadien volledig overgestapt op Linux