[HD Cooling] Ervaring HD stiller maken

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.266 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jbr666 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:56:
[...]

Verrekte... @#$%^&.....Wat is het nou? :(

Je kunt natuurlijk altijd eerst de schijven halen en dan met rubbers aan de slag (of bijvoorbeeld een Antec Sonata nemen, waar dat al in zit) en daarna nog besluiten of je die HD-Silencers erbij neemt. Ik zou allleen zo graag van iemand vernemen hoe de combinatie van HD-Silencer en Raptor uitpakt... iemand die het al geprobeerd heeft, zeg maar...
op eerste pagina van dit topic stond deze review:
http://www.materiel.be/refroid/smaxxhd/page4.php
Hebben ze gewoon een 74GB gewoon in een silentmaxx HD-silencer gestopt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Daar weten ze die disk "stressed" op 44 graden te houden, wat ik redelijk vind. Jammer dat ze minder tevreden zijn over de geluidsreducerende capaciteiten, maar een reductie van 7 dB in idle toestand vind ik al wel prettig.

Grappig trouwens om te zien dat ze ook een SIlentDrive meenemen in de test. Daar heb ik namelijk al een keer een Maxtor diskje mee gefrituurd (die ging kapot toen ie maanden op 65 graden bleek te draaien - goh... gek he?). Het is dus prettig om te lezen dat die HD-SIlencer het dus beter doet :). Ik ben voldoende overtuigd. Mijn 2 Raptortjes krijgen een jasje :P

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
jbr666 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:15:
Daar weten ze die disk "stressed" op 44 graden te houden, wat ik redelijk vind. Jammer dat ze minder tevreden zijn over de geluidsreducerende capaciteiten, maar een reductie van 7 dB in idle toestand vind ik al wel prettig.

Grappig trouwens om te zien dat ze ook een SIlentDrive meenemen in de test. Daar heb ik namelijk al een keer een Maxtor diskje mee gefrituurd (die ging kapot toen ie maanden op 65 graden bleek te draaien - goh... gek he?). Het is dus prettig om te lezen dat die HD-SIlencer het dus beter doet :). Ik ben voldoende overtuigd. Mijn 2 Raptortjes krijgen een jasje :P
Hou me op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

En een blik op je PC specs en ik weet waarom :p

Het kan trouwens even duren. Ik ben een aantal maanden pleitos en zal eind augustus / begin september pas met de aanschaf beginnen.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb verschillende dingen gedaan om me HD stiller te krijgen, ophangen aan touwtjes, op rubber leggen, maar daar gaat de ging de buzz niet van weg

De hd silencer deed het perfect,nu hoor je alleen nog af en toe geratel maar dat is alles. Een pracht product was mijn 45 euro zeker waard.

PS: Het is echt kut wanneer je zo'n schroef loose kast heb want dan zitten er bij je 5,25 van die klik dingen die in de weg zitten wanneer je de silencer installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Femme heeft een product review gepost van de silentmaxx icm de raptor 74GB in de user surveys. Check it out.

@behulpzaam: http://www.tweakers.net/productsurvey/survey/815

[ Voor 24% gewijzigd door Toink op 08-05-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst een shuttle SN25P gekocht met een WD250 GB SATA II schijf maar er zit een rare tik in die schijf. Het is net een klok waarvan je de seconde wijzer constant hoort tikken.

Mijn vragen :9 :

Is er een mogelijkheid een HD silencer in de shuttle te bouwen?

Is zo'n silencer altijd met koeling? Zo ja maken die veel geluid?

Komt het vaker voor dat er zo'n tik in een harde schijf zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 22:15
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:39:
Ik heb laatst een shuttle SN25P gekocht met een WD250 GB SATA II schijf maar er zit een rare tik in die schijf. Het is net een klok waarvan je de seconde wijzer constant hoort tikken.

Mijn vragen :9 :

Is er een mogelijkheid een HD silencer in de shuttle te bouwen?

Is zo'n silencer altijd met koeling? Zo ja maken die veel geluid?

Komt het vaker voor dat er zo'n tik in een harde schijf zit?
Wel een behoorlijk schopje, niet?

Maar goed, die tik kan best wel eens betekenen dat je schijf niet helemaal goed is. Ik zou er in ieder geval mee teruggaan naar de winkel.

Of zijn het gewoon tikjes van lees/schrijfbewerkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee het zijn geen lees/schrijf bewegingen. Het is echt constant, ongeveer iedere seconde dus net een klok die je hoort tikken het is ook niet echt hard dus denk dat ze hier nooit garantie voor kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

SMART?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah het centrale HD cooling/silent topic.

Ik las ergens op de frontpage een stuk over hd silencers/coolers en dat het qua geluid niet veel uitmaakt welke je nam. Omdat de meeste gewoon de trillingen absorberen en daardoor de schijf stil maakt.

Maar volgens mij heb ik al zoiets (rubberen dingetjes waarmee de harde schijf onderaan bevestigt zit in mijn antec sonata 2 kast)

Dus dan heeft zo'n silentmax hd silencer minder nut voor mij?

P.s Volgens mij is SMART iets wat niet zo heel belangrijk is (het zat zelfs op mijn oude 1,8 gb hard disk). Om je vraag daarmee te beantwoorden :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:09:
Ah het centrale HD cooling/silent topic.

Ik las ergens op de frontpage een stuk over hd silencers/coolers en dat het qua geluid niet veel uitmaakt welke je nam. Omdat de meeste gewoon de trillingen absorberen en daardoor de schijf stil maakt.

Maar volgens mij heb ik al zoiets (rubberen dingetjes waarmee de harde schijf onderaan bevestigt zit in mijn antec sonata 2 kast)

Dus dan heeft zo'n silentmax hd silencer minder nut voor mij?

P.s Volgens mij is SMART iets wat niet zo heel belangrijk is (het zat zelfs op mijn oude 1,8 gb hard disk). Om je vraag daarmee te beantwoorden :)
Schopje?

Een harddisk silencer heeft bijna altijd zin, het absorbeert ook gedeeltelijk het zoemgeluid dat een schijf uit zichzelf al maakt, bij de ene configuratie maakt het meer uit dan bij de andere maar het maakt over het algemeen wel uit.

En SMART kan wel belangrijker zijn, alleen als SMART ondersteund wordt kun je de AAM instellen, het acoustische management van je harddisk. Hiermee kun je instellen dat je schijf of een lagere toegangstijd hebt of dat je schijf stiller is. Erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat erg? ik had de search gebruikt en ik dacht dat dit topic het beste zou zijn voor mijn vraagje.
Een harddisk silencer heeft bijna altijd zin, het absorbeert ook gedeeltelijk het zoemgeluid dat een schijf uit zichzelf al maakt, bij de ene configuratie maakt het meer uit dan bij de andere maar het maakt over het algemeen wel uit.
Met configuratie welke dingen bedoel je daar specifiek mee?
En SMART kan wel belangrijker zijn, alleen als SMART ondersteund wordt kun je de AAM instellen, het acoustische management van je harddisk. Hiermee kun je instellen dat je schijf of een lagere toegangstijd hebt of dat je schijf stiller is. Erg handig.
Hmm Het klinkt alsof acoustic management een programma is. Ik dacht zelf een functie van de harde schijf zelf. (Hebben tegenwoordig alle harde schijven smart?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GH45T schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:18:
[...]

Het nadeel is dat je schijf dan warmer wordt, niet veel maar wel iets (graad of 5 tot 10)
Ja kan natuurlijk ook een Samsung SP2504C kopen (als je 250 gig nodig hebt)

Heb er nu 3 in mijn systeem liggen, het zijn niet de snelste schijven in toegang write/read, maar zeker wel 1 van de stilste en koelste schijven. Ook met de hoogste transfer ratings. Heb er in mijn kast (coolermaster centurion 5) er 3 direct onder elkaar liggen en volgens Speedfan worden de schijven niet warmer dan 22 tot 27 graden.
Als C: schijf heb ik een maxtortje, deze maakt wel meer herrie. ook niet veel trouwens.
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:35

Hmm Het klinkt alsof acoustic management een programma is. Ik dacht zelf een functie van de harde schijf zelf. (Hebben tegenwoordig alle harde schijven smart?)
SMART hebben alle schijven tegenwoordig (als het goed is :P ) En AAM is volgens mij ook software. Weet dat ATItool 2.5 het wel in het programma heeft gebakken.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
AAM kan je ook aanzetten zonder SMART. Verder vertraagt SMART je systeem alleen maar: je krijgt je de hele tijd ook SMART informatie over de bus waar je ook je data overheen wilt hebben.

hier en hier heb je de testen van de HDD koelers/silencers.

Ik heb om mijn twee maxtor diamondmax 9 180 GB schijfjes silentmaxx hdd silencers zitten en ze zijn nu bijna onhoorbaar... heel anders dan zonder die behuizing of met alleen ontkoppeling.

Zijn wel erg duur...

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:35:
[...]

Is dat erg? ik had de search gebruikt en ik dacht dat dit topic het beste zou zijn voor mijn vraagje.
Nee, is niet erg, ik post het alleen maar ;)
Met configuratie welke dingen bedoel je daar specifiek mee?
Je kast, je harddisks, je koeling wat je al hebt en dat soort zaken.
Acoustic management is een functie, maar die functie moet je met een programma aanspreken, anders werkt het niet.
MeMoRy schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:41:
AAM kan je ook aanzetten zonder SMART. Verder vertraagt SMART je systeem alleen maar: je krijgt je de hele tijd ook SMART informatie over de bus waar je ook je data overheen wilt hebben.
Maar volgens mij ondersteunen harddisks zonder SMART ook geen AAM, je kunt het dus wel uitzetten maar het heeft er wel mee te maken.
hier en hier heb je de testen van de HDD koelers/silencers.

Ik heb om mijn twee maxtor diamondmax 9 180 GB schijfjes silentmaxx hdd silencers zitten en ze zijn nu bijna onhoorbaar... heel anders dan zonder die behuizing of met alleen ontkoppeling.

Zijn wel erg duur...
Ik heb zelf een SP2504C in zo'n Silentmaxx, de rev 2 blauwe versie in mijn servertje zitten. AAM instelling op het allerstilste, schijf is praktisch onhoorbaar. Die combinatie heeft me wel iets van 140 euro gekost (schijf + silencer) maar dan heb je ook wel wat.

[ Voor 46% gewijzigd door GH45T op 27-03-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GH45T schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:45:
Ik heb zelf een SP2504C in zo'n Silentmaxx, de rev 2 blauwe versie in mijn servertje zitten. AAM instelling op het allerstilste, schijf is praktisch onhoorbaar. Die combinatie heeft me wel iets van 140 euro gekost (schijf + silencer) maar dan heb je ook wel wat.
Welk programma gebruik jij voor je SP2504C??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GH45T schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:45:
Je kast, je harddisks, je koeling wat je al hebt en dat soort zaken.
De kast is nu zo stil dat ik mijn harde schijven hoor. Dus tjah ik denk dat die silencers wel een optie zijn. Plus ze gaan lang mee dus ze kunnen fijn mee naar de volgende upgrade. (er kan volgens mij haast niks kapot aan zo'n ding
Acoustic management is een functie, maar die functie moet je met een programma aanspreken, anders werkt het niet.
Aha. bedankt dan weet ik dat ook weer :)
Die harde schijf ziet er goed uit. Maar past helaas niet op mijn moederbord. ide 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:54:
[...]

Welk programma gebruik jij voor je SP2504C??
Volgens mij heb ik dat met de Hitachi HD tools bootable CD-rom gedaan, 1 keer ingesteld en daarna niet meer naar omgekeken overigens.
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:16:
De kast is nu zo stil dat ik mijn harde schijven hoor. Dus tjah ik denk dat die silencers wel een optie zijn. Plus ze gaan lang mee dus ze kunnen fijn mee naar de volgende upgrade. (er kan volgens mij haast niks kapot aan zo'n ding
Als je nu nog je harddisks hoort en voor de rest niets/bijna niets dan is het inderdaad een optie, in mijn PC heb ik gewoon zo'n stuk geluidsdempende mat van de gamma om mijn WD1600JB (met zilveren kap dus kogellagers) heengedraaid en dat maakte erg veel uit, temperatuur ging wel zo'n 10 graden omhoog maar goed.
Aha. bedankt dan weet ik dat ook weer :)

Die harde schijf ziet er goed uit. Maar past helaas niet op mijn moederbord. ide 100
Moet je even zoeken, er is een IDE variant van, als die ATA133 is dan wordt die vanzelf teruggezet naar ATA100 als jouw moederbord geen ATA133 ondersteund hoor.

[ Voor 64% gewijzigd door GH45T op 27-03-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GH45T schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:06:
[...]

Volgens mij heb ik dat met de Hitachi HD tools bootable CD-rom gedaan, 1 keer ingesteld en daarna niet meer naar omgekeken overigens.
Laat ik dat nou net niet hebben :P

Ga wel even op Guru3D ofzo kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben wel benieuwd waar dat programma te vinden is

ik ben zelf ook in bezit van SP2504C
en
Western Digital WD1200JB, 120GB (7200rpm, ATA100, 8MB)
Deze laatste zoemt echt heel erg, terwijl ik bij de samsung hier geen last van heb.
Dus meestal zet ik de WD schijf aan als ik hem echt nodig heb. En zonder is mijn kast echt fluisterstil.
(dankzij upgrade CPU koeler en paar nieuwe stille fans)

Maar als nog ben ik van plan om een Silentmaxx te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:26:
ben wel benieuwd waar dat programma te vinden is

ik ben zelf ook in bezit van SP2504C
en
Western Digital WD1200JB, 120GB (7200rpm, ATA100, 8MB)
Deze laatste zoemt echt heel erg, terwijl ik bij de samsung hier geen last van heb.
Dus meestal zet ik de WD schijf aan als ik hem echt nodig heb. En zonder is mijn kast echt fluisterstil.
(dankzij upgrade CPU koeler en paar nieuwe stille fans)

Maar als nog ben ik van plan om een Silentmaxx te kopen.
Heb je een WD1200JB met zilveren kap? Of een met zwarte kap? Die met zilveren kap hebben namelijk kogellagers en die met zwarte kap hebben vloeistoflagers, de zwarte zijn echt stukken stiller, ik heb hier een WD1600JB met zilveren kap en een WD800JB met zwarte kap en het verschil is echt enorm.

Verder kun je bij die WD1200JB hetzelfde doen als ik bij mijn WD1600JB heb gedaan, gewoon wat van die noppenschuim van de bouwmarkt eromheen maken met wat tay-rebs, schijf wordt wat warmer maar nog geen problemen mee gehad hier.

Wil je echt ultieme stilte dan raad ik je zo'n setup aan als ik gebruik, Samsung schijf in een Silentmaxx, stiller kan ik me nauwelijks/niet voorstellen.

Edit:
hier kun je de desbetreffende Hitachi CD vinden, werkte perfect bij mijn VIA KT600/ VT8237 chipset combinatie op mijn Asus A7V600-X met mijn Samsung serial ata schijf.

[ Voor 10% gewijzigd door GH45T op 27-03-2006 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
hmm ging iets fout, dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door GH45T op 27-03-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderkant is zwart, bovenkant is zilver. Dus ik denk dat ik pech heb.
Heb vanavond al gestoeid met foam/noppemschuin van de gamma. Ik heb geprobeerd met mijn samsung SP2504C.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.mouthaan/foam1.jpghier zit hij zeg maar in een stuk foam, hij valt er als waren in.

Je denkt zeker waar zijn de HD cases, die heb ik er even uitgehaald vanwege de ruimte die ik nodig had.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.mouthaan/foam2.jpgbeetje onscherp

Dit is maar tijdelijk zo om te kijken of er een effect merkbaar/hoorbaar was, want de kans bestaat dat hij omvalt (en dat wil je niet hebben)

Tot nu toe lijkt het erop dat de HD stiller is geworden, ik hoor nu alleen mijn PSU fan (die wordt ook vervangen)

Uiteraard blijft het niet bij dat ene stukje foam. Ik zal later kijken hoe dat allemaal gaat passen in mijn cheap case en wat daarbij de mogelijkheden zijn.

ps bedankt voor de software
- en met "tay-rebs" bedoel je tie-raps

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mss een 2dehands harde schijf aankomen. Maar ik kan nergens info vinden over deze schijf.
Is deze ook stil?
SAMSUNG SV4002H 40GB Hardeschijf.

Werkt trouwens die accoustic sound management programmaas ook nog alleen bij bepaalde chipsets/moederborden?

de silentmax silencers rev 2.0 er is een blauwe en een zwarte de zwarte is duurder?
Is die ook beter?

Ik vind trouwens de blauwe mooier :)

Nog een vraagje over video kaarten koeling. (ik kon het centrale stille videokaarten topic niet vinden)

Ik ben erachter dat er zoiets bestaat als passive video kaarten koeling. Hebben video kaarten dezelfde chips? Wat ik eigenlijk wil weten.
Is er een goede passieve videokaart koeler die ik en voor mijn oude geforce kan gebruiken. En voor mijn toekomstige videokaart? (ik hoop dat het net zo makkelijk gaat als met die silencers die passen ook bijna overal op)

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:04:
Ik kan mss een 2dehands harde schijf aankomen. Maar ik kan nergens info vinden over deze schijf.
Is deze ook stil?
SAMSUNG SV4002H 40GB Hardeschijf.
Geen idee, moet je ervaringen gaan zoeken op internet of datasheets gaan bekijken dan kom je er wel uit.
Werkt trouwens die accoustic sound management programmaas ook nog alleen bij bepaalde chipsets/moederborden?
Voor IDE controllers gebruik ik altijd Winaam, maar dat werkte bij mijn s-ata controller niet dus vandaar dat ik daarvoor de hitachi tool gebruik. Antwoord dus: niet elk programma kan met elke controller overweg, moet je uitproberen.
de silentmax silencers rev 2.0 er is een blauwe en een zwarte de zwarte is duurder?
Is die ook beter?

Ik vind trouwens de blauwe mooier :)
Ik heb toen de blauwe genomen omdat die op voorraad was en de zwarte niet. Volgens mij is een wit oppervlak het beste in staat om warmte af te staan en een zwart het minst goed, maar dit verschil zal echt minimaal zijn.
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:43:
[...]

Onderkant is zwart, bovenkant is zilver. Dus ik denk dat ik pech heb.
Heb vanavond al gestoeid met foam/noppemschuin van de gamma. Ik heb geprobeerd met mijn samsung SP2504C.
Met zilveren kap bedoel ik dus de bovenkant ja, ik had al zo'n groot vermoeden dat je een zilveren had.
[afbeelding]hier zit hij zeg maar in een stuk foam, hij valt er als waren in.

Je denkt zeker waar zijn de HD cases, die heb ik er even uitgehaald vanwege de ruimte die ik nodig had.

[afbeelding]beetje onscherp

Dit is maar tijdelijk zo om te kijken of er een effect merkbaar/hoorbaar was, want de kans bestaat dat hij omvalt (en dat wil je niet hebben)

Tot nu toe lijkt het erop dat de HD stiller is geworden, ik hoor nu alleen mijn PSU fan (die wordt ook vervangen)

Uiteraard blijft het niet bij dat ene stukje foam. Ik zal later kijken hoe dat allemaal gaat passen in mijn cheap case en wat daarbij de mogelijkheden zijn.
Ik zal van de week eens kijken of ik wat foto's kan maken van mijn setup van de WD1600JB met zilveren kap, misschien heb je er iets aan :)
ps bedankt voor de software
- en met "tay-rebs" bedoel je tie-raps
you're welcome en my bad ;)
Nog een vraagje over video kaarten koeling. (ik kon het centrale stille videokaarten topic niet vinden)

Ik ben erachter dat er zoiets bestaat als passive video kaarten koeling. Hebben video kaarten dezelfde chips? Wat ik eigenlijk wil weten.
Is er een goede passieve videokaart koeler die ik en voor mijn oude geforce kan gebruiken. En voor mijn toekomstige videokaart? (ik hoop dat het net zo makkelijk gaat als met die silencers die passen ook bijna overal op)
Als je een beetje rondzoekt kom je bijvoorbeeld een Zalman ZM80D-HP tegen. Een oud grafisch kaartje krijg je met wat knutselen nog wel passief gekoeld, kijk eens naar de foto's van mijn servertje op http://teeh.mine.nu/got/ daar valt te zien hoe ik mijn Geforce 2 MX passief koel in een kast waar compleet geen airflow is, net als mijn Duron processor overigens, enige fan in het systeem is die van de Aopen voeding en die is erg stil. Dit is ook het servertje waar de Samsung 250 GB hd in zit met die silencer. Home made case overigens.

[ Voor 59% gewijzigd door GH45T op 28-03-2006 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:43:
- en met "tay-rebs" bedoel je tie-raps[/quote]
of tie-wraps... of tie-ribs... of :D zullen we die discussie weer helemaal opnieuw hebben ;)

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GH45T schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:17:
[...]

Geen idee, moet je ervaringen gaan zoeken op internet of datasheets gaan bekijken dan kom je er wel uit.
Dat is het probleem ik vind alleen maar andere types harde schijven. van samsung met 40gb.
Wel ongeveer dezelfde specs maar zeker weten weet ik het ook niet omdat het type nummer anders is.

Deze was de beste die ik tot nu toe kon vinden

En een zalmman

edit:
Belangrijke opmerking: Wij nemen dit artikel niet terug, als deze niet past op uw videokaart!!!!

volgens mij is het wat ingewikkelder dus :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeMoRy schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:19:
offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:43:
- en met "tay-rebs" bedoel je tie-raps[/quote]
of tie-wraps... of tie-ribs... of :D zullen we die discussie weer helemaal opnieuw hebben ;)
was geen verbetering, meer een vraag of hij dat bedoelde :P
(maar op de verpakking staat tie-raps):D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:34:
[...]

was geen verbetering, meer een vraag of hij dat bedoelde :P
(maar op de verpakking staat tie-raps):D
Weet ik wat er op de verpakking staat, je snapt wat ik bedoel en dan vind ik het bij zo'n woord wel goed. Mijn vader noemt ze overigens standvast colsambandjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GH45T schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:17:

Ik zal van de week eens kijken of ik wat foto's kan maken van mijn setup van de WD1600JB met zilveren kap, misschien heb je er iets aan :)
nog een kans dat we dit te zien krijgen. Ben namelijk wel benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn god wat is de samsung n1645 160 gb 8mb lawaaierig.

Hij ratelt alle kanten op en het lijkt alsof ik meerdere fans tegelijkertijd aan heb staan.

Definitief niet wat ik er van verwacht had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Als je echt een goed advies wilt om je HD stiller te krijgen dan moet je maar eens naar deze winkel bellen www.ikbenstil.nl tel:Tel. +31-(0)20 33 01 345 echt geloof me ze heten niet voor niks ikbenstil ;-)

Buiten dat ze hele goede produkten hebben om dat te realiseren hebben ze ook een heel goed advies.

Specs

Pagina: 1 2 Laatste