Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

powerpoint foto's invoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil in powerpoint een kleine 180 fotos invoegen, elke foto dient in een poverpoint presentatie als achtergrond in een voorstelling, als een dia gepresenteerd te worden.
Is er in power point een mogelijkheid om dit sneller in te voegen dan de fotos handmatig 1 voor 1 in te voegen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Yup, VBA (oftewel Macro's in het menu extra).

Betekent wel dat je eerst even moet leren hoe en wat het doet; begin met een tutorial of twee, de uitleg via F1 en microsoft.com en hetgeen je aan de code ziet als je een macro opneemt (en dan weer icm F1 op de verschillende keywords).

Dan moet je er goed uitkomen, leren programmeren is iets dat je zelf moet doen :)

Of er standaardopties of -tools zijn weet ik niet; misschien kent iemand anders er een.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ok.......dank

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 18:25

Galois

1811 - 1832

F_J_K schreef op maandag 14 juni 2004 @ 11:29:
Yup, VBA (oftewel Macro's in het menu extra).

Betekent wel dat je eerst even moet leren hoe en wat het doet; begin met een tutorial of twee, de uitleg via F1 en microsoft.com en hetgeen je aan de code ziet als je een macro opneemt (en dan weer icm F1 op de verschillende keywords).

Dan moet je er goed uitkomen, leren programmeren is iets dat je zelf moet doen :)

Of er standaardopties of -tools zijn weet ik niet; misschien kent iemand anders er een.
Onzin! Bovendien heeft niemand iets aan zo'n opmerking, leg het of goed uit of niet!

'invoegen --> afbeelding --> nieuw fotoalbum'

EDIT: Oeps, zag niet dat het topic uit 2004 kwam... Maar goed, voor de volgende zoeker dan... :-)

[ Voor 6% gewijzigd door Galois op 18-06-2008 13:24 ]

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Onzin!
Blijkbaar geen onzin, aangezien er blijkbaar wel iemand anders een optie kent B)
Bovendien heeft niemand iets aan zo'n opmerking, leg het of goed uit of niet!
offtopic:
Oneens, ik had met alle plezier meegedacht maar een uitgeschreven stuk code geven is niet direct het hoofddoel van GoT. En dat was het in 2004 in toen nog SA ook niet. Durf ik te beweren aangezien ik toen de SA mod was O-)

Inhoudelijk: terechte om het te noemen maar er werd gevraagd naar figuren op de achtergrond. En dat kan AFAIK niet in PPT - ook niet in PPT2007 :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)