Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam deze site tegen, ziet er erg goed uit vind ik:

http://www.redchairsoftware.com/notmad/index.php

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Is alleen voor de Nomand:
Notmad Explorer is hands-down the most advanced software companion for your Creative Nomad MP3 Player
Denk dat de meeste Novad gebruikers deze wel kennen.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 19:34

Exirion

Gadgetfetisjist

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry daarop had ik nog niet gesearched...
Ik had gezocht op software en MuVo, Creative

Verwijderd

Gebruik Notmad Explorer al jaren voor mijn Creative Zen. Bevalt uitstekend. Is shareware, maar vele malen beter, sneller en vriendelijker dan het prog van Creative. Er komen regelmatig ook goede updates uit.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:06

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Heb op de Notmad website gekeken... is nu dus niet gratis meer. Je kunt wel een try-out versie downen, met 'beperkte functionaliteit'. Blijkbaar zijn bepaalde functies geblokkeerd. Weet iemand welke functies dat zijn? Kent iemand nog andere goeie software voor het organiseren van muziek op Creative spelertjes?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 23:35
is NIET ALLEEN voor NOMAD!!!
check hiero:
http://www.redchairsoftware.com

heb het zelf voor de IHP, werkt uitstekend :-)

Hoi

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op 19 juni 2004 @ 18:34:
Heb op de Notmad website gekeken... is nu dus niet gratis meer. Je kunt wel een try-out versie downen, met 'beperkte functionaliteit'. Blijkbaar zijn bepaalde functies geblokkeerd. Weet iemand welke functies dat zijn? Kent iemand nog andere goeie software voor het organiseren van muziek op Creative spelertjes?
Notmad is nooit gratis geweest. Is uitstekend en zijn geld meer dan waard.
Er is ook een gratis plugin voor MS Mediaplayer voor Creative Nomads. Deze haalt het niet qua mogelijkheden bij het proggie van Redchair.
Pagina: 1