Wil voor digitale HP Photosmart camera (R707) een SD memorycard kopen. Nu raad HP in de handleiding haar eigen SD geheugen aan (512 MB voor 199 euro) en bij memoryshop.nl zie ik Dane Elec SD 512 MB voor 119 euro. Dit scheelt dus nogal wat. Mijn vraag is, kan het kwaad om Dane elec geheugen in de HP camera te doen of kan je gewoon het beste HP geheugen kopen. Wie heeft hier ervaring mee?
Verwijderd
Gewoon Dane Elec geheugen erin doen. HP geheugen kan je volgens mij niet eens los kopen, en ik denk zelfs dat ze dat relabelen.
Waarschijnlijk is het DaneElec geheugen technisch nog beter dan het HP geheugen. 
Je kan er elk merk SD geheugen in prikken trouwens. HP wil alleen extra vet aan je verdienen met hun veel te dure eigen kaartjes.
Je kan er elk merk SD geheugen in prikken trouwens. HP wil alleen extra vet aan je verdienen met hun veel te dure eigen kaartjes.
Senile! Senile Oekaki
Je kan het wel los kopen maar het is idd behoorlijk duur (zie http://h10010.www1.hp.com...7099-1787099-7525629.html)Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 10:03:
Gewoon Dane Elec geheugen erin doen. HP geheugen kan je volgens mij niet eens los kopen, en ik denk zelfs dat ze dat relabelen.
Verwijderd
Dat is vast gerelabeld geheugen zoas vele doenVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 10:07:
[...]
Je kan het wel los kopen maar het is idd behoorlijk duur (zie http://h10010.www1.hp.com...7099-1787099-7525629.html)
er is op dit moment een aanbieding bij 06 software (serosix.nl) kingston 256mb voor 49.90 euro
Kingston
art:100856
FabrArtNr - SD/256
KINGSTON 256MB SD CARD
1 +
€ 47,95
Kingston
art:100856
FabrArtNr - SD/256
KINGSTON 256MB SD CARD
1 +
€ 47,95
[ Voor 35% gewijzigd door ReLight op 14-06-2004 10:15 . Reden: prod code toegevoegd ]
Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE
HP is als ik het goed heb relabeled Sandisk geheugen. De markering die achterop het HP geheugen staat komt namelijk wel verdacht veel overeen met de markering die op Sandisk staan. Zelfde lettertype, zelfde positie en zelfde informatie.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Geheugen voor digicams hoort technisch gezien in OM, of het zou in FG passen, maar niet hier in GT 
Bovendien is hier met wat eigen inzet prima achter te komen, dan weet je zo dat je niet per se (duur) eigen merk (HP) geheugen hoeft te kopen om gewoon goed mem te hebben....voortaan dus eerst wat meer voorwerk doen voordat je een topic opent.
Bovendien is hier met wat eigen inzet prima achter te komen, dan weet je zo dat je niet per se (duur) eigen merk (HP) geheugen hoeft te kopen om gewoon goed mem te hebben....voortaan dus eerst wat meer voorwerk doen voordat je een topic opent.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()