Toon posts:

vapochill

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
is er iemand op tweakers met zoeen ding of iemnd die zelf zoeen knutsel heb gedaan met zoeen koelkast compressor

Verwijderd

Wow op welke school zit jij? Daar wil ik ook heen |:(

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Jeroen van OC-Shop heeft even emt zo'n ding mogen spelen, en CTW heeft er een (gehad). Verder heb ik ze nooit in het wild gezien.

Ook heb ik nooit andere koelkast-constructies gezien van Nederlandse tweakers. (behalve dan koelen van koelwater en/of PC door koelkast / vriezer.)

Het maken van een koelblok voor op de srocessor sieen werkje waar veel tijd en vooral kennis bij komt kijken.

Herman

Verwijderd

Topicstarter
he herman check your mail ik had nog ff wat vragen over die senfu radiateur

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

niet moelijk doen, gewoon waterkoeling bouwen, en de radiator, met fan en al in een diepvries hangen :P

Verwijderd

Topicstarter
er staat hier trouwens een leuke link http://www.tomshardware.com/cpu/00q4/001221/vapochill-05.html als je nou is wou weten hoe die vaporator inelkaar zit

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Om je ff uit de ilusie te helpen..

De installatie uit een koelkast is niet geschikt voor een directe toepassing zoals bij de vapochill.. De compressor van een koelkast is niet gemaakt om continu te draaien.. De meeste compressoren zullen dan ook oververhitten en defect raken bij ontinu bedrijf..

Normaliter wordt deze gestuurd door een thermostaat, dit is echter niet geschikt als koeling voor je PC daar die een constante koeling nodig heeft en geen aan/uit regeling als in een koelkast..

IP Rocks

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:53
Heb wel eens zo'n sillicon graphics machine gezien dat is pas chill hele kast zat in een bak met niet geleidende vloeistof!!!
en die bak was alleen maar als vga out onderdeel !!! echt tof

Verwijderd

Topicstarter
die vapochill werkt heyt zelfde als een koelkast dat ding slaat ook aan als ie te warm word lees maar op de link

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 12:12

CORVETTE

---- American V8 ---

en toch zit ik er aan te denken on zoŽn kast te halen. Je doet meestal lang met een kast dus waarom niet.

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Verwijderd

Topicstarter
nog iedeen om alles heel koed te krijgen post ze ff

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
uit een gewone koelkast werkt zoiets niet, maar als je nu es zo'n "camping-koelkastje" sloopt, die koelt door een electrische ontlading ofsow....

is maar een idee.

Verwijderd

je kunt toch 't vrieselement uit je diepvries slopen en als radiator gebruiken bij waterkoeling? >:) iets van -20 >:)>:)

edit

oeps maar als je dan et pompje uitzet kun je je waterkoeling wel vergeten >:)>:)>:)
Pagina: 1