[Demo] Realtime settings

Pagina: 1
Acties:

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:59

Xymox

Determinism rulez !

Topicstarter
Eindelijk heb ik dan een wat modernere grafische kaart op de kop getikt : een 9800Pro !

Uiteraard meteen FarCry op max settings gespeeld en ik moet zeggen dat ik weer onder de indruk was van de grafische mogelijkheden die de nieuwe API's hebben. Ook wat Ati demo's bekeken en de 3DMark's gedraaid.

Samen met de nieuwe mogelijkheden hebben de nieuwe kaarten ook veel meer instellingen voor het verbeteren van de beeldkwaliteit of performance gekregen.

Waar ik naar zoek is een handig tooltje waarmee je snel en simpel de mogelijkheden van de kaart kan bekijken en realtime instellingen kan doen om het verschil te zien. Ik zou bijv. FSAA op verschillende settings met farCry kunnen testen, maar het is toch moeilijk om op die manier de verschillen naast elkaar te zien. Het zou dus handig zijn om een 3D demo dmv een druk op de knop aan te passen (andere resolutie, verschillende settings combineren etc) zonder opnieuw de demo te starten. Nog mooier zou zijn om ook de verschillen tussen de OpenGL/DirectX versies te visualiseren.

Bestaat er zoiets ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j