Selectief telefoon opnemen met mgetty

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:44

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
Ik wil mijn server specifiek op een aantal telefoon nummers laten reageren, en dan vooral dat wanneer er van deze nummers gebelt wordt, mijn server direct antwoord, maar andere telefoon nummers negeerd.
Is dit mogelijk met mgetty of vgetty of heb ik daar een ander pakket voor nodig???
En als dit mogelijk is, hoe moet ik mgetty of eigenlijk vgetty instellen???

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-01 23:50

igmar

ISO20022

deepbass909 schreef op 14 juni 2004 @ 01:48:
Ik wil mijn server specifiek op een aantal telefoon nummers laten reageren, en dan vooral dat wanneer er van deze nummers gebelt wordt, mijn server direct antwoord, maar andere telefoon nummers negeerd.
Is dit mogelijk met mgetty of vgetty of heb ik daar een ander pakket voor nodig???
Een gedeelte van de FAQ van mgetty : mgetty FAQ
En als dit mogelijk is, hoe moet ik mgetty of eigenlijk vgetty instellen???
Door de manuals en docs te lezen, en de voorbeeldconfig die al precies doet wat jij wilt.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Sja, ziet er uit alsof igmar helemaal gelijk heeft.

Mocht je er met de documentatie, FAQ en voorbeeldconfiguratie nog niet uitkomen, dan mag je best het topic nog eens openen, maar vermeldt dan graag wat je allemaal hebt geprobeerd, welke config je gebruikt en wat het met die config wel/niet doet.

Dit topic is gesloten.