Toon posts:

Menu-items wit in Thunderbird 0.6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag voor 't eerst Thunderbird geinstalleerd (versie 0.6) en dat werkt perfect op een vreemd iets na:

bovenin heb je de menubalk (met File, Edit, View enz). Als ik daar op een item klik, bijv. op Edit, dan komt daar waar Edit stond, een wit blok (ter grootte van edit). Het edit-menu komt wel tevoorschijn. Als ik dan met mn muis over de items in het menu ga, wordt het item waar mijn muis over gaat, ook helemaal wit. Als de muis er weer vanaf is, wordt het weer normaal tekst.

Verder werkt alles perfect en het is niet zo'n probleem maar ik zou 't toch graag opgelost zien, dus iemand een idee? Ik gebruik XFCE op Slackware current btw, maar in Gnome is 't 'tzelfde.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 01:08 ]

Verwijderd

Kleurentheme verkeerd ingesteld? Probeer eens een andere kleurencombo!

Verwijderd

Topicstarter
Heb er alleen last van met Thunderbird. Ik zal 't morgen proberen, 't is nu bedtijd :P

Verwijderd

Topicstarter
Voor de duidelijkheid: het is dus niet zo dat de letters wit worden ofzo, het hele blok waar (bijv) Edit instaat, wordt wit. De tekst is dus niet meer te lezen, tot je je muis eraf haalt, dan is 't weer normaal. Het lijkt een beetje op een html-pagina met een plaatje als knop, die verandert als je je muis eroverheen haalt. Als die dan dat plaatje niet kan laden krijg je een rood kruisje op 't moment dat je je muis boven die knop houdt. Bij mij is dat nu dus een wit blok in de thunderbird menu's...

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-02 22:32
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 01:23:
Kleurentheme verkeerd ingesteld? Probeer eens een andere kleurencombo!
Dit zal het wel zijn inderdaad, maar waar stel je dat in? Ik gok dat Thunderbird GTK gebruikt, als dat klopt is het dan versie 1 of 2? En hoe stel je dan het GTK-theme/kleuren in (zonder dat compleet Gnome geinstalleerd is uiteraard, want dat zal hij niet hebben met een XFCE desktop).