Ik gebruik reflector om wat Runtime DLL's van .NET te disassemblen. Nu zijn er een paar DLL's die gelinkt zijn tegen andere (nieuwere) versies van de runtimes dan ik hier heb. Hoe dat komt, is een ander verhaal, maar weet iemand een manier om aan versies van de runtimes te komen zonder nieuwe installaties of SP's?
In de redistributable van 1.0 vind je na enig recursief unrar-werk inderdaad versie 1.0.3705.0 van System.dll. Hetzelfde unrar-truukje werkt echter niet bij SP1 en SP2.
Concreet ben ik op zoek naar versie 1.0.5000.0 van System.dll (ik maak hier expliciet geen warez request van, maar voel je vrij
), maar die kan ik dus met geen mogelijkheid uit die Service Packs halen zonder ze te installeren.
Voor wie het interesseert: ik probeer achter de details te komen van hoe VS.NET zijn Custom Tools, zoals MSDataSetGenerator implementeert.
In de redistributable van 1.0 vind je na enig recursief unrar-werk inderdaad versie 1.0.3705.0 van System.dll. Hetzelfde unrar-truukje werkt echter niet bij SP1 en SP2.
Concreet ben ik op zoek naar versie 1.0.5000.0 van System.dll (ik maak hier expliciet geen warez request van, maar voel je vrij
Voor wie het interesseert: ik probeer achter de details te komen van hoe VS.NET zijn Custom Tools, zoals MSDataSetGenerator implementeert.
Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be