zie onderwerp om een moederbord te voorzien van voltagemods en om een geforce kaart te tweaken
?
liefst max +-100 piekjes.
minder is altijd goed.
thanx
liefst max +-100 piekjes.
minder is altijd goed.
thanx
Verwijderd
Op vrijdag 22 december 2000 14:50 schreef roys het volgende:
Nee je moet die elro/elco hebben van 15 watt is iets van 60 piek maar werkt zeer fijn is te koop bij de goede plaatselijke electronica boer en bij conrad geloof ik ook( zit op een school voor elektronica dus ik kan het weten soldeer +/- 2 uur p week.
O ja die weller zijn kut apparaten en veel te duur
Verwijderd
Verwijderd
HBO-ers raken toch nooit gereedschap aanOp vrijdag 22 december 2000 15:09 schreef roys het volgende:
maar jij bent een amateur ik doe toevallig HBO-electronica>:)
And The Only One
And The Only One
WELLER WM15L 15W-230V 59,95Op vrijdag 22 december 2000 15:43 schreef Diamon het volgende:
Mmmmmmm, moet er blijkbaar toch onder zetten.
*Please only normal answers*
Verwijderd
And The Only One
Voor waterblokken is dat wel relexed jaOp vrijdag 22 december 2000 14:49 schreef Herman het volgende:
Ik soldeer met een vlammenwerper.......
Maar welke zou beter zijn:Op vrijdag 22 december 2000 16:05 schreef HBM het volgende:
[..]
WELLER WM15L 15W-230V 59,95
Bij DIL Elektronica
Waarom een stationga je zoveel solderen dan ?.
Voor SMD gebruik ik meestal de gasgestookte weller met hete lucht opzet.
Bij HCC kon je vroeger ook hetelucht desoldeerstations huren.
And The Only One
haha weller kut?Op vrijdag 22 december 2000 14:50 schreef roys het volgende:
Nee je moet die elro/elco hebben van 15 watt is iets van 60 piek maar werkt zeer fijn is te koop bij de goede plaatselijke electronica boer en bij conrad geloof ik ook( zit op een school voor elektronica dus ik kan het weten soldeer +/- 2 uur p week.
O ja die weller zijn kut apparaten en veel te duur
Ik gok het op Integrated Circuit.ict-tjes hmmz kan iemand zeggen wat dat voor afk dat iz
Ik hoop dat ik het zo goed zeg :wat houd dat watt in?
hoe warm die wordt ofzo?
...With a touch of magic¿