Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

interne fout in windows media player

Pagina: 1
Acties:
  • 2.952 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows XP home edition en gebruikte windows media player .
Als ik de media player wil starten geeft het de melding
"er is een interne toepassingsfout opgetreden"
En ik kan de media player niet gebruiken.
Ook opnieuw installeren maakt niet uit de error blijft het geven.
WAT MOET IK DOEN !!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 23:26 ]

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:42

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Je zou een andere speler kunnen gebruiken. Winamp 5 werkt hier wel aardig

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt maar ik wil dat media player gewoon werkt

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Installeer eens alle updates voor Windows, en iig Windows Media Player 9. Grote kans dat ie het dan wel doet.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11 11:17
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 23:31:
Bedankt maar ik wil dat media player gewoon werkt
Welke versie van Media Player gebruik je?
En heb je alle beschikbare updates voor MP al geinstalleerd? (Met Windows Update)

Leave only footprints, take only memories

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:29
Eerst dit in start -> Uitvoeren plakken:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection C:\windows\inf\wmp.inf,Uninstall

Daarna van de Microsoft site de NL Media Player 9 downloaden

Klaar :)

Verwijderd

Topicstarter
Mafkeez schreef op 13 juni 2004 @ 23:37:
[...]

Welke versie van Media Player gebruik je?
En heb je alle beschikbare updates voor MP al geinstalleerd? (Met Windows Update)
Ik gebruik de nieuwste update versie 9

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Loopt WMP ook vast als je in veilige modus opstart?
Zo ja, disable dan eens een voor een de programma's die automatisch opstarten met Windows.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11 11:17
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 23:41:
[...]

Ik gebruik de nieuwste update versie 9
Ja maar ook alle bugfixes enzo?
Die kan je dus met Windows Update installeren..

Leave only footprints, take only memories

Verwijderd

Topicstarter
Alle updates geinstalleerd.
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection C:\windows\inf\wmp.inf,Uninstall
In Start- Uitvoeren gezet en media player opnieuw geinstalleerd maar blijf de fout krijgen "er is een interne toepassingsfout opgetreden"

Verwijderd

Met welke codec gemaakte filmpjes is dat? Of komt de fout al bij het starten van WMP? Sinds wanneer/waarna is de fout begonnen? Staat er iets over in je logfiles?

Verwijderd

Topicstarter
De fout komt al bij het starten van WMP
De fout is zoamaar begonnen en ik kan er direct niets in de logfile vinden

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 00:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg het probleem toen ik een wpm file wilde zien vanaf mijn e-mail.
daarvoor kon ik muziek gewoon afspelen

Verwijderd

Topicstarter
Pleasse help me!!!
Ik kom er niet uit.
Alle bovenstaande goede raadgevingen helpen niet

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 17:50:
Pleasse help me!!!
Ik kom er niet uit.
Alle bovenstaande goede raadgevingen helpen niet
heej niet kicken binnen vierentwintig uur!
Misschien beetje raar maar ja, het zou kunnen: ook je computer op virussen/spyware gescand?

Verwijderd

Classic media player instaleren, is haast het zelfde als die windows media player alleen zonder bugs.

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Heb je veilige modus nou al eens geprobeerd?
En als ie het dan ook niet doet, misschien een verse windows install? Dan zou ie het iig weer moeten doen.

Edit: Oh ja, je zou ook kunnen proberen of het helpt om via system restore (systeem herstel) windows terug te zetten naar een datum waarvan je zeker weet dat ie het nog deed.

[ Voor 37% gewijzigd door MaximusTG op 14-06-2004 18:22 ]

Verwijderd

helaas heb ik de zelfde fout als ticko
als ik iets wil afspelen mt windows media player krijg ik de fout melding

er is een interne roepassingsfout op getreden

ook in de veilige modus krijg ik deze fout en ik wil gewoon dat media player het doet
weet echt niemand wat ik hier aan kan doen???

• NWD.neoMagic
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11-2011

NWD.neoMagic

hatseflats!

Ik krijg exact dezelfde foutmelding met Windows Media Player 10, direct bij het opstarten ervan. Ik werk met Windows XP Pro met SP2. Ik heb al eens geprobeerd Media Player opnieuw te installeren maar dat werkte niet. :/

Inmiddels ben ik overgestapt op een andere player, maar eigenlijk vind ik dat WMP het gewoon moet doen!

Gelijktijdig met dit probleem is er een ook een probleem ontstaan in Internet Explorer: alle JavaScript-functionaliteit is weggevallen alsook de complete zoekfunctie van Windows!!! Dit alles is vrijwel zeker ontstaat nadat ik Norton Anti-Virus van mijn PC heb verwijderd. Bedankt Norton!! :(

Any clues :?

Edit: HET IS INMIDDELS OPGELOST! Dankzij een fantastische tip, terug te vinden op deze locatie: [rml]eXoR in "[ IE6] Problemen met javascript!"[/rml]

[ Voor 12% gewijzigd door NWD.neoMagic op 28-01-2005 01:33 ]

www.networkingday.com

Verwijderd

Sorry voor het kicken.

Ik heb even gezocht in de paar topics over dit welbekende probleem maar heb de oplossing nog steeds niet. Er is al gezegt dat je Windows Script moet downloaden, maar ik heb blijkbaar geen legale versie van Windows dus dat feest gaat niet door.

Zelf was ik van plan om Norton nieuw in de winkel te kopen, maar hiervoor had ik dus Norton (de oude illegale versie) verwijderd en heb ik dus de problemen (wmp: interne toepassingsfout, geen javascript, wit vlak bij windows zoeken...). Systeemherstel werkt ook niet, daar houd ik ook een blanco vlak. Zodra ik de nieuwe Norton in de winkel koop, is het probleem dan over? Of is dit niet zeker?

Verwijderd

De laatste tijd heb ik voor het eerst problemen na het uitvoeren van Hitman Pro. De mediaplayer werkt niet meer goed alsmede het zoeken met de file explorer en het herstellen van het systeem! Microsoft geeft aan dat dit allemaal te maken heeft met verkeerde instellingen van gebruikersrechten in de registry. Hun oplossing werkte bij mij echter niet. Uiteindelijk kon ik het probleem oplossen door alle registry permissies terug te zetten naar default, een wel erg rigoreuze oplossing:

http://winonline.blogspot...istry-permissions-to.html

Het op deze pagina beschreven MS programma subinacl moet je van de microsoft site downloaden. Op bovenstaande pagina staat een verkeerd adres waarop je deze vindt. De goede is:

http://www.microsoft.com/...6985e3927b&displaylang=en

Ik moet de procedure nu iedere keer toepassen na uitvoering van Hitman Pro. Kent iemand de oorzaak van dit probleem dat hierboven in soortgelijke varianten tevens wordt genoemd?

Verwijderd

Wel: ik heb het probleem eens gehad bij een klant, deze had net met norton een trojan verwijderd, ik heb nog gezocht, maar ik vind die trojan niet meer, maar deze had schade toegebracht aan de bestanden vbscript.dll en jscript.dll. Zeer lang achter gezocht, maar uiteindelijk is dit heel gemakkelijk op te lossen:
klik start, uitvoeren (run), typ: 'regsvr32 jscript.dll' zonder de '' en druk op enter.
klik nog eens op start, uitvoeren (run), typ: 'regsvr32 vbscript.dll' zonder de '' en druk op enter.
Die klant had ook last met inloggen op een bepaalde account, windows zoekfunctie ging niet meer, en ook internet explorer deed het niet meer en windows media player genereerde een interne fout. Ik hoop dat ik je zo kan helpen.

Groetjes
Hansje

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik zie niet in wat WMP te maken heeft met iets uitvoeren nadat je HitmanPro uitgevoerd hebt. Dus het is een nogal loze kick, en sluit ik het topic. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.