Java spelletjes via IR

Pagina: 1
Acties:

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01 16:03
Ik heb een Siemens S55 en heb via InfraRood al verschillende midi-bestandjes van mijn laptop naar mijn telefoon gesluist. Ik vroeg me af of het mogelijk is om de spelletjes die ik op mijn laptop heb staan ook via IR erop kan zetten?
Ik heb met java-spelletjes erop zetten nog geen ervaring dus vandaar dat ik me afvroeg of dat mogelijk is, want als ik gewoon de map met het spel wil kopieëren geeft hij een acces denied. Kan je uberhaubt wel een hele map (incl. submappen) via infrarood sturen? Ik heb wel bij het spel een .jad-bestand, maar geen idee wat ik daarmee moet.

Iemand die mij op weg kan helpen?

Verwijderd

Bij Nokia kun je dit met de nokia suite via IR overzetten. Je moet twee bestandjes hebben: .jad en .jar.
Bij mij komen ze in de applicaties map (dus niet de games map) terecht. Je kunt de applicatie selecteren en uitvoeren.

Misschien dat je idd niet de submappen enz. moet mee kopieren maar gewoon de twee losse bestanden erop moet zetten.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 19:52

Dennahz

Life feels like hell should.

Download dit programma eens, daarmee kan je alle mappen op je telefoon bekijken en dus ook java spelletjes erin zetten.

Weet niet zeker of het met infrarood werkt..

Twitter

• Bernaar
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 13:01:
Bij Nokia kun je dit met de nokia suite via IR overzetten. Je moet twee bestandjes hebben: .jad en .jar.
Bij mij komen ze in de applicaties map (dus niet de games map) terecht. Je kunt de applicatie selecteren en uitvoeren.

Misschien dat je idd niet de submappen enz. moet mee kopieren maar gewoon de twee losse bestanden erop moet zetten.
Ah, is er ook zo'n suite voor de Siemens telefoons?

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bernaar schreef op 18 juni 2004 @ 12:15:
[...]

Ah, is er ook zo'n suite voor de Siemens telefoons?
Er is wel een suite voor de Siemens telefoons. Te vinden op de siemens site.

• Bernaar
wwillem schreef op 18 juni 2004 @ 13:01:
[...]

Er is wel een suite voor de Siemens telefoons. Te vinden op de siemens site.
Ok, bedankt! :Y)
Pagina: 1