Toon posts:

Een lastige kwestie...

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een lastige kwestie. Van een kennis heb ik een programma geleend. Hij had echter de originele cd-rom niet meer en dus heb ik de installatiemap op een cd-rom gezet en bij mezelf op de harde schijf gekopieerd. Bij het opstarten van het programma krijg ik de melding 'Cannot locate the Microsoft Visual FoxPro support library'. Het programma maakt dus gebruik van FoxPro. Ik heb versie 9 Beta daarvan gedownload en geinstalleerd. Binnen dat programma is het mogelijk om gebruik te maken van het geleende programma (d.m.v. Program - Go!). Maar enkele functies in het programma functioneren niet.

De bestanden die het programma mist staan dus wel op de harde schijf van mijn kennis. Bestaat er een programma dat 'ziet' welke bestanden het geleende programma nodig heeft om te werken?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah.. dit is toch gewoon een warez request? Of het is software welke legaal te downloaden is; en zo ja.. welke software dan?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:26

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Er vanuitgaande dat je het al gedaan hebt... voor de zekerheid:

Goooooogle
Ik heb ff gekeke en denk dat je er wel uitkomt.

Alles kan stuk.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Een lastige kwestie...
Een weinig zeggende topictitel... ;)

Verder heeft dit topic zon zonder ook maar de naam van het programma te noemen een heel erg hoog raad-gehalte en is 1e hulp bij slecht-gekopieerde-warez ook niet echt de bedoeling van GoT: FAQ Forumgedrag + Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden.

Alles bij elkaar ben ik bang dat ik je topic op slot doe :o

Als ik het helemaal verkeerd begrijp, open dan ajb even een nieuw topic met wat duidelijkere titel en inhoud, hier kunnen we "wat" weinig mee ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.