Toon posts:

Kan iemand deze drivers vinden voor XP ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo , ik heb een probleem als ik windXP gewoon start krijg ik om de +-10minuten een reboot maar in veilige modus ni dus het ligt aan mij drivers ! ik ben van alle drivers een update aan het installere maar van de volgende vind ik geen ..

*Creative AudioPCI 128
*EpoX 8K3A moederbord (vind er wel , maar er staat zoveel van en weet ni wat ik moet installere)
*genius GF100TXR(3)

dat zijn ze , kan iemand me helpen ?
Ze moete allemaal voor XP zijn !!

Alvast Bedankt !

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:33

ralpje

Deugpopje

Waarom denk je gelijk aan je drivers? Al eens gedacht aan spyware / virussen?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Waaruit heb je geconcludeerd dat het echt aan je drivers ligt?
Heb je je temps / stroom levels al gechecked?
Heb je al gescanned op virussen, etc?

Verwijderd

Topicstarter
Nou , virussen zijn het niet het is een nieuwe XP van 20Minuten gelede :) en het was clean !

CPU temp = 48grade
Ik heb eens naar 1 of andere volt gekeken en die was 1.65 (werd me gezegd dat ik naar die moest kijke !)

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-04 16:06
http://www.driverguide.com

login: drivers
password: all

Mocht je toch nog drivers willen uitproberen hier kan je zo een beetje alles vinden

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:21

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 22:03:
Nou , virussen zijn het niet het is een nieuwe XP van 20Minuten gelede :) en het was clean !

CPU temp = 48grade
Ik heb eens naar 1 of andere volt gekeken en die was 1.65 (werd me gezegd dat ik naar die moest kijke !)
Juist met een verse XP install aan een router is direct vragen om virussen, binnen 2 tellen kunnen ze namelijk al binnengestroomd zijn.......

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:18
en zonder router ben je binnen 1 tel al de l*l :P

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Inderdaad; ik zou eerst maar eens gaan onderzoeken wat het probleem is voor je aan een oplossing gaat werken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:26

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 22:03:

CPU temp = 48grade
Zoals al eerder word gezegd: de kans dat het een virus is, is juist groot.
Een verse install van XP is nou niet bepaald de veiligste...

Een goede grafische weergave daarvan is dit:
Afbeeldingslocatie: http://eaglestorm.net/misc/winxp-security.jpg
bron: tweakers huiskamer\Het grote grappige plaatjes topic (22/24)\Reyn Eaglestorm

Stappen te doen:
1. Firewall installeren / goed instellen
2. Alle windows updates uitvoeren.
3. Virus scanner runnen. McAfee heeft een handige stand-alone scanner: http://vil.nai.com/vil/stinger/

De volgorde van stap 2 en 3 twijfel ik altijd over... maargoe, als het maar goed komt.

Alles kan stuk.

Verwijderd

SyS_ErroR schreef op 13 juni 2004 @ 22:16:
en zonder router ben je binnen 1 tel al de l*l :P
_/-\o_ Correct... met blaster was ut nog te doen, maar as je nu verbinding maakt zonder router zit je al met sasser of iets dergelijks nog vóór je zonealarm kan downen.

Als je computer iedere keer binnen 30 sec uitgezet wordt door NTAuthority/System (due 2 instable lsass)... mag je er van mij vanuit gaan dat het een virus is. 8)7
Pagina: 1