Redhat 9
Terratex DMX Xfire
KDE 3.1-10
Hallo, ik heb dus bovenstaand systeem draaiend, maar erg veel geluidsproblemen.
Bij de instalatie van Redhat werd de soundcard herkent als CS 4614/22/24 CrystalClear Soundfusion Audio Accelerator, test geluid goed.
Arts draaid enzo allemaal goed.
Xmms speelt goed af op Arts module.
Maar ik hoor geen geluiden bij Flash filmpjes
Het spel Racer loopt vast, Fmod kan niet geinit. worden, alle standen geprobeerd (esd, alsa, oss)
in KDE config. centrum kan er geen informatie getoond worden over de geluidskaart.
Bij het starten van Mplayer, wordt er elke keer een melden gegeven dat de audio niet geinit. kan worden, ook op elke audio driver geprobeerd.
Is er ook een mogelijkheid om de soundcard beter te instaleren ? want dit is ...
edit:
Terratex DMX Xfire
KDE 3.1-10
Hallo, ik heb dus bovenstaand systeem draaiend, maar erg veel geluidsproblemen.
Bij de instalatie van Redhat werd de soundcard herkent als CS 4614/22/24 CrystalClear Soundfusion Audio Accelerator, test geluid goed.
Arts draaid enzo allemaal goed.
Xmms speelt goed af op Arts module.
Maar ik hoor geen geluiden bij Flash filmpjes
Het spel Racer loopt vast, Fmod kan niet geinit. worden, alle standen geprobeerd (esd, alsa, oss)
in KDE config. centrum kan er geen informatie getoond worden over de geluidskaart.
Bij het starten van Mplayer, wordt er elke keer een melden gegeven dat de audio niet geinit. kan worden, ook op elke audio driver geprobeerd.
Is er ook een mogelijkheid om de soundcard beter te instaleren ? want dit is ...
edit:
code:
1
2
| ls > /dev/dsp bash: /dev/dsp: Apparaat of systeembron bezig |
[ Voor 6% gewijzigd door M4RTiN op 13-06-2004 20:36 ]