Een goededag 
ik heb de FAQ gelezen, en vele topics hier op GoT.
Het probleem :
Ik heb twee PC's, beide met WinXP Pro en Norton Pers. Firewall 2003.
Nu is mijn PC gezegend met een 192.168.0.1 adres, en die van mijn vriendin met een 192.168.0.2 adres.
Pingen gelukt, kan ook prima bestanden overpompen.
Als ik nu kies voor Internet delen, krijg ik inderdaad een netwerkverbinding te zien op mijn vriendin haar PC. Het ontvangt en verstuurt wel pakketjes, maar ik kan geen Internet pagina's openen (of iets anders aan Internet gerelateerd).
De PC zoekt wel, (krijg geen DNS error), maar er gebeurt niets.
Als DNS server heb ik bij mijn vriendin de DNS van mijn provider ingevoerd.
Het lukt dus niet om verbinding te maken, ook niet als ik de firewall disable.
Nu zie ik gewoon niet het probleem, zie ik iets over het hoofd?
Ik weet dat deze vraag vaak is voorgekomen, maar ik heb geen antwoord kunnen vinden. De meesten komen met opties aan als Sygate en Winroute, maar het moet toch ook kunnen met de ingebakken shit in WinXP?
ik heb de FAQ gelezen, en vele topics hier op GoT.
Het probleem :
Ik heb twee PC's, beide met WinXP Pro en Norton Pers. Firewall 2003.
Nu is mijn PC gezegend met een 192.168.0.1 adres, en die van mijn vriendin met een 192.168.0.2 adres.
Pingen gelukt, kan ook prima bestanden overpompen.
Als ik nu kies voor Internet delen, krijg ik inderdaad een netwerkverbinding te zien op mijn vriendin haar PC. Het ontvangt en verstuurt wel pakketjes, maar ik kan geen Internet pagina's openen (of iets anders aan Internet gerelateerd).
De PC zoekt wel, (krijg geen DNS error), maar er gebeurt niets.
Als DNS server heb ik bij mijn vriendin de DNS van mijn provider ingevoerd.
Het lukt dus niet om verbinding te maken, ook niet als ik de firewall disable.
Nu zie ik gewoon niet het probleem, zie ik iets over het hoofd?
Ik weet dat deze vraag vaak is voorgekomen, maar ik heb geen antwoord kunnen vinden. De meesten komen met opties aan als Sygate en Winroute, maar het moet toch ook kunnen met de ingebakken shit in WinXP?