Counterstrike(1.6) Dedicated server

Pagina: 1
Acties:

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Ik wordt een beetje moedeloos van Valve's Dedicated server. Eerst had ik problemen met Steam die niet wilde verbinden, dat is inmiddels opgelost. Daarna kreeg ik een foutmelding dat er een .WAD niet geladen kon worden..dat is inmiddels ook opgelost door de betreffende .WAD van internet te downloaden.

Nu krijg ik echter alwéér een foutmelding.
Couldn't load 'decals.wad' in "DEFAULTGAME" search pad"
Ik kan dit bestand nergens vinden :? Aangezien Valve op de website steampowered.com aanraad om maar op internet te zoeken naar het bestand, trek ik de conclusie dat dit bestand vrij te downloaden is. Heeft iemand misschien dit bestand voor mij of een andere oplossing? :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-02 14:07
Euhm... niet voor het een of ander, maar is het niet high likely dat je na dit bestand nog meerdere wad bestanden mist :?
Dus dat het steeds aanvullen van .wad bestanden nogal omslachtig is? :)

Heb je al eens geprobeerd om de dedicated server opnieuw te installeren via steam? Of anders een losse all-in-one file te downloaden en via steam te updaten?

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:30
Probeer deze eens:

decals.wad

tvw

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
iets: Site is down volgens mij..

Crash: heb dat al geprobeerd..zal het nog een keer proberen dan..

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
volgens mij moet je even met hldsupdatetool aan de gang
dan krijg je de nieuweste files binnen, en weet je tenminste zeker dat het werkt :)

This message was sent on 100% recyclable electrons.