Microsoft Internet Pro Keyboard!!

Pagina: 1
Acties:

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:00

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Topicstarter
Ik heb dit keyboard net gekocht en het kickt nu al some serious ASS!!! Ik vind hem gewoon geweldig...zonder ook maar iets in te stellen kan ik via hotkeys mijn Winamp besturen (niet via numpad!!!).
Alleen vond ik het minder dat ik geen software er bij kreeg voor Windhoos Millenium:(

Maar met kabel is 18,5 Mb zo gedownload....!
Thumbs Up voor dit Keyboard:7

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Logitech Cordless Desktop Pro!!

Ik heb dit keyboard onlangs gekocht en het kickt nu al some serious ASS!!! Ik vind hem gewoon geweldig...zonder ook maar iets in te stellen kan ik via hotkeys mijn Winamp besturen (niet via numpad!!!).
Ook vond ik het cool dat ik software er bij kreeg voor Windhoos 2000 :)

Hoef ik dus ook niet met kabel 18,5 Mb zo te downloaden....!
Thumbs Up voor dit Keyboard:7

Verwijderd

wel handig obi dat ie draadloos is maar de layout van dat toetsenbord wijkt af van het normale waar ik dus helemaal niet aan kan wennen.

Ik heb zelf een natural pro en een ms intelli explorer ook wel een fijne maar dure combo. En raid-0 je kon ook gewooon een patchje downloaden van een paar 100 kilobyte dan had ie ook gewerkt. Deed het dan iig wel in w2k bij mij.

Verwijderd

foto's? :)

Verwijderd

Ik zeg maar een ding: Logitech cordless desktop pro :9~ :9 ;) B-) *D :9~ :9 ;) B-) *D

Verwijderd

Op vrijdag 22 december 2000 14:56 schreef drLiter het volgende:
foto's? :)
dit is die van obi:

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/kadoendra/kamer_comp01.jpg

die van mij volgt later :)

• Obi

Obi

Hee, da's mijn kamertje inderdaad :)

Verwijderd

Ligt dat aan mij of heb jij een errrug vette tv!?!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mijn broer heeft dat Internet Pro keyboard ook en inderdaad: relaxed :). Typt lekker zachtjes en de software voor die sneltoetsen werkt goed (in tegenstelling tot die van sommige goedkopere LiteOn/Silitek keyboards).

Wel erg, ik vind mijn MS IntelliEye Explorer al superrelaxed en dat toetsenbord ookal, ik word nog es MS-fan ;)

Verwijderd

Ik ben er ook heel tevreden over. Vooral de software is inderdaad erg goed. Microsoft schrijft gewoon een drivertje dat de boel regelt.

Hiervoor had ik zo'n eerdergenoemd LiteOn-achtig ding, die deed het ook goed, tot ik erachter kwam dat het progje voor hun hotkeys volcontinu 10% CPU tijd trok. Dat ding pollde gewoon 5x per seconde het keyboard! Ranzig! :r

De MS is wél goed, en ik ben erg te spreken over de USB repeater.

• Obi

Obi

Op vrijdag 22 december 2000 16:45 schreef drLiter het volgende:
Ligt dat aan mij of heb jij een errrug vette tv!?!
Dat ligt niet aan jou :) (82 CM breedbeeld 100Hz)
Pagina: 1