Toon posts:

Pc Start niet op.

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De pc start op, je krijgt geen beeld, wel gaan alle ventilatoren aan, en ook alle hd's en cd-romspelers.

We hebben al het geugen en de videokaart vervangen, maar dat helpt ook niks.

We zijn er achter gekomen dat als je de schakelaar achter in de voeding omzet (uit), dan de stroom stekker eruit, dan de stekker er weer in en het schakelaartje aan. Dan start hij wel gewoon door.
Maar zogauw je afsluit, en weer opnieuw wilt aanzetten, dan moet je weer de zelfde handeling verichten wil hij opstarten }) .

Iemand enig idee?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Lees dat eens door, staat veel informatie in :)

Verwijderd

Ik zelf had het zelfde probleem..... Uiteindelijk na een middagje klussen aan dat kloteding kwam ik er achter dat het mobo gewoon doorgebrand was... nou zal dat hier misschien neit geval zijn maar, probeer toch eens een ander mobo :)

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:51
misschien iets met lek stroom en randaarden? dat wil nog wel eens het geval zijn.
en probeer het anders is met zo min mogelijk dingen aangesloten in je pc dus alleen mobo hd en videokaart

Verwijderd

Topicstarter
InfoTracer schreef op 13 juni 2004 @ 19:23:
misschien iets met lek stroom en randaarden? dat wil nog wel eens het geval zijn.
en probeer het anders is met zo min mogelijk dingen aangesloten in je pc dus alleen mobo hd en videokaart
Dat hebben we al gedaan.
En er is ook rand aarde aanwezig.

Maar het geheugen en de videokaart die er eerst in zaten, hebben we moeten vervangen, want die zijn op een of andere vage reden kapot gegaan.
Mischien kortsluiting?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 19:49 ]

Verwijderd

Meet je voeding eens goed door.

Of probeer een andere voeding. Want naar mijn gevoel ligt het daar aan.

Trouwens ook al een andere monitor geprobeerd?

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:24
Ik denk ook je voeding, heb weleens een dergelijk probleem gehad. Lag ook aan de voeding..

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 19:48:
[...]

Dat hebben we al gedaan.
Meldt dat dan aub in de topicstart, plus de uitkomsten van wat je gedaan hebt :o
En er is ook rand aarde aanwezig.

Maar het geheugen en de videokaart die er eerst in zaten, hebben we moeten vervangen, want die zijn op een of andere vage reden kapot gegaan.
Mischien kortsluiting?
PMG Beleid

Hoe kunnen we hier in hemelsnaam iets over zeggen, je geeft in het geheel geen enkele specs, niets. Dat is dan gelijk ook exact wat je als antwoord kunt verwachten...

De gouden regel:

Output<=Input, en als input 0 is... :X

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.