Progje om eenvoudige Avi's op DVD te zetten....

Pagina: 1
Acties:

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-02 18:10

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Ik heb dus een aantal Avi's (DivX) en die wil ik op DVD branden.. Op www.vcdhelp.com staan wel een aantal tutorials daarvoor maar bestaat er niet gewoon een simpel programmatje waarin je gewoon aangeeft welke avi's je wilt en die dan automatisch converteert naar mpeg2 en een image maakt die ik weer met nero brand (of dat progje brand zelf, nog beter). Dat progje moet dan ook zelf automatisch de beste bitrate bepalen enzo.
Weet iemand zo'n proggie?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Verwijderd

Bij een hoop van de guides op videohelp.com staan ook guides die maar 1 tooltje nodig hebben.
O.a. Ahead Nero VisionExpress, Sonic MyDVD of Cyberlink PowerProducer kunnen diverse videoformaten naar DVD-MPEG2 omzetten, waarna je het meteen kan branden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 19:46 ]

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-02 18:10

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Ik vond het al raar dat het niet direct met Nero kon... Even op ahead.de gekeken en inderdaad, je moet daar wat extra's voor downloaden. Ik heb de ultra versie maar die DVD plugin werkte standaard niet... Via lugubere site iets kunnen downloaden en het werkt nu... Althans dat hoop ik. Ben nu een DVD aan het maken maar dat duurt vier uur :-). Weet iemand hoe de kwaliteit van de encoder is die nero gebruikt? Is dat beter/minder/vergelijkbaar met CCE of TMPGEnc?

Bedankt voor de tip voor nero.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:36
op www.doom9.nl staan een aantal handige tutorials en tools, hopelijk kom je daar verder mee indien wat euss zegt niet wil lukken.

Verwijderd

Daar is een proggie voor van magix gloof ik: foto en video op cd&dvd.
Je zet die avi erin en je kan hem zo branden. Ook kun je een menu maken, met meerdere films en chapters.