Indien...
Een interface is dus niet een abstract class. Het zijn echt aparte dingen. Doe eens een Java cursus of lees een goed boek zou ik zeggen.
Ik zeg niet dat ze hetzelfde zijn, ze lijken erg op elkaar.
http://mindprod.com/jgloss/interfacevsabstract.html[...]
Natuurlijk moet je de interface kennen. Wat heb je aan een interface als je er niks van weet?
Wat
ik weet hoeft de JVM niet te weten, als ik niets kan importen. Lees het topic eens, zou ik zeggen.
[...]
Weet je wel wat die Proxy klasse doet? Runtime invokaties delegeren op basis van bekende interfaces naar andere objecten (namelijk een object dat de InvocationHandler interface implementeert). Met de proxy klasse kun je geen bytecode modificatie doen, en ook geen klasses een interface laten implementeren oid. Als je vervolgens oplossingen waarmee het wel kan te draconisch vindt dan kan ik daar ook niets aan doen.
Dat is voor mijn probleem ook nuttig. Maar helaas komen die runtime invocations niet voor als geen enkele class die onbekende Interface implement. Dus dan werkt het inderdaad niet. Zoals ik al zei zou ik hier verder naar kijken, je kunt niet van mij verwachten dat ik alle suggesties binnen enkele minuten volledig begrijp.
Maar bedankt voor je bijdrage, dan is dat ook weer duidelijk.
Maar waarom kan dit dan niet?
Waarom kun je niet runtime bepaalde objecten een Interface laten implementeren die je hebt achterhaald door middel van de reflection API?
Als daar een reden voor is heb ik niets gezegd, dus vat het niet op als een klacht oid zonder dat ik weet waar ik het over heb.
Ik heb het nooit over bytecode modificaties gehad.
[...]
Je topic start geeft aan dat je niet weet wat het verschil is tussen een interface en een klasse en dat je niet weet wat reflectie is.
Ik heb een vraag, ik geef geen lezing.

Jij weet zelf wel wat het verschil is, en ik zie niet in hoe wat jij zegt uit mijn start post zou blijken.
[...]
Waarom dat je dit allemaal wilt doen leg je niet uit, dus je probleem is niet bekend. Een probleem is altijd functioneel, nooit technisch. Als jij niet uitlegt waarom jij dit allemaal wilt doen weten wij de context van je vraag niet en kunnen we ook geen alternatieven geven.
Ik vraag ook niet om alternatieven, ik heb een (technische) vraag. De reden dat ik dit doe is dat ik ellenlange discussies over de methode die ik hanteer wil vermijden.
Want die zie ik nogal vaak hier en zijn best leuk als hobby maar daar heb ik momenteel geen tijd voor...
Het helpt ook niet om na een inhoudelijke reactie meteen te gaan schieten op het verhaal met allerlei bijdehande opmerkingen en niet verder in te gaan op de vragen.
Jij loopt juist bijdehand te doen, en dat stel ik niet echt op prijs. Ik ga niet in op vragen als ik een reden heb om het nut van de vragen te betwijfelen, en die beschijf ik in mijn 'bijdehante' opmerkingen.
Er is door verschillende mensen hier al gevraagd wtf je eigenlijk wilt maken, dus blijkbaar het ligt niet aan mij, maar aan jou.
Dat is een kromme gevolgtrekking, één persoon begreep het niet echt, maar 2 hebben mij nu al het antwoord gegeven. De vraag is ook niet wat ik wil maken, de vraag is of iets kan ja of nee. Als daar verdere vragen uit volgen kun je van mij op aan dat ik ze hier zal posten hoor.
Lees je maar eens in in de onderwerpen die ik aanhaalde, dan kun je je in het vervolg beter uitdrukken in algemeen begrepen technisch jargon als je weer met een problem zijn.
Ik druk me prima uit en ik vind het belerend overkomen als je anderen minachtend opdraagt om zich meer in te lezen.