[Office XP] Pakt serial wel en niet

Pagina: 1
Acties:

• WildernessChild
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

WildernessChild

Voor al uw hersenspinsels

Topicstarter
Het probleem is als volgt.

Op een computer met een verse Windows XP Professional-installatie probeer ik Office XP te installeren (als Administrator). Bij de installatie wordt om de serial gevraagd, dus die vul ik braaf in. Als ik hier wat random cijfers en letters intik geeft hij meteen een foutmelding, maar dat doet hij niet met de geldige serial en de installatie wordt netjes afgerond.

Echter, als ik een Office-programma start (zeg Word) (ook als Administrator) dan zegt hij dat er geen geldige key gevonden is en moet ik deze intikken. Doe ik dat, dan krijg ik de melding dat Word opnieuw gestart moet worden en sluit hij af. Start ik daarna Word weer, dan krijg ik nog steeds precies dezelfde melding.

Ik heb Office al opnieuw geïnstalleerd (kon helpen volgens een of ander document van Microsoft), maar dat hielp niets.

Verder kan ik noch op GoT, noch op Google iets vinden. Wie weet een oplossing voor dit zeer irritante probleem?

Maker van Taekwindow; verplaats en resize je vensters met de Alt-toets!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je ons nu vertellen dat je een legale key hebt die niet opduikt in Google ofzo? Anders heeft dit topic geen enkele zin :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• WildernessChild
  • Niet online

WildernessChild

Topicstarter
Ja, de key is legaal. Ik vond het niet eens nodig dat te vermelden.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Als je key legaal is dan zal je toch met Microsoft Nederland contact moeten openemen en aan hun vragen hoe het probleem optelossen

Pssst, dit al gelezen: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;293806

[offtopic] Of de boel cracken :X [/]

Lijkt me geen verstandig idee

[ Voor 50% gewijzigd door Spider.007 op 13-06-2004 19:15 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• WildernessChild
  • Niet online

WildernessChild

Topicstarter
Ik heb geen vertrouwen in helpdesks, of in ieder geval een stuk minder dan in GoT Almighty. Dus ik hoop nog steeds op een nette oplossing. Bovendien is de helpdesk op zondag vast een beetje dicht :)

Notna: nee, dat had ik nog niet gelezen. Dat betekent dus dat de opdrachtgever mij de verkeerde cd gegeven heeft, of de verkeerde key...

offtopic:
Cracken van een legale Office is in principe legaal, dus ik zou het kunnen doen ja 8)

[ Voor 32% gewijzigd door WildernessChild op 13-06-2004 19:17 ]

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-01 18:26
Deïnstalleer Office eens, en ga hierna in je register op zoek naar achtergebleven office sporen, verwijder alles wat nog met office te maken heeft en je zou na een reboot office weer kunnen gebruiken (dit hielp bij mij i.i.g).

Backup wel je belangrijke bestanden voor dat je de verkeerde keys verwijdert! en vraag bij twijfel over het verwijderen van keys om raad, voordat je je windows install verkloot.
(ook dit is bij al eens overkomen :) )

• WildernessChild
  • Niet online

WildernessChild

Topicstarter
Ik heb Office zo grondig gedeïnstalleerd als ik kon, met opruiming van achtergebleven bestanden en registersleutels. Daarna heb ik gereboot en Office nog eens geïnstalleerd. Het hielp helemaal niets :(

Als ik voor het starten van een Office-programma de key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\10.0\Registration
verwijder, dan krijg ik niet meer de foutmelding over een ongeldige key, maar moet ik nog wel een nieuwe key intikken. Daarna wordt deze key opnieuw aangemaakt, maar met daarin (voor zover ik kan zien) hetzelfde DigitalProductID maar een ander ProductID, dat steeds hoger lijkt te worden. Betekent dat iets?

• marko77
  • Laatst online: 06-05-2025
en installeren in safe mode? heb je dat al geprobeerd?

Mijn rig

Pagina: 1