Ik heb een Apacer 7 in 1 cardreader en hij werkt prima, het probleem is alleen dat hij soms (paar keer per week) zomaar uitvalt. Ik krijg dan een melding dat ik een USB apparaat uit heb geschakeld, maar dat ik het beter eerst even had kunnen ontkoppelen. Het USB apparaat dat ik uit zou schakelen heet 'USB Mass Storage Device', ik neem aan dat daar mijn card reader mee bedoelt wordt.
Als ik dan naar mijn card reader kijk dan brandt zijn power lampje gewoon, en ik kan hem ook gewoon via de verkenner bereiken ...
Mijn OS is W2000, mijn moederbord MSI K8T NEO en naast die card reader heb ik nog een USB muis en een USB printer waar ik nog nooit problemen mee heb gehad. Ik heb alle nieuwste drivers al geinstalleerd, maar dat helpt niet.
Herkent iemand dit ?
Als ik dan naar mijn card reader kijk dan brandt zijn power lampje gewoon, en ik kan hem ook gewoon via de verkenner bereiken ...
Mijn OS is W2000, mijn moederbord MSI K8T NEO en naast die card reader heb ik nog een USB muis en een USB printer waar ik nog nooit problemen mee heb gehad. Ik heb alle nieuwste drivers al geinstalleerd, maar dat helpt niet.
Herkent iemand dit ?