Toon posts:

Geluid mute/dempt steeds

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zit met een irritant probleem. Mijn geluid wordt steeds gedempt/gemute. Het gebeurt ongeveer 3 keer per seconde en het gaat steeds door. Dit is vrij irritant.

Als je naar start-> programs -> accessoires -> entertainment -> volume control aanklikt, dan zie je links onder in het volume control window alles dempen/mute all staan. Dit vakje wordt steeds aan en uit gevinkt.

Ik heb de geluidskaart (chipset) drivers opnieuw geinstalleerd. Ik heb norton anitvirus 2003 gedraait en windokter. Ik heb ad-aware 6 gedraait. Maar hij wil niet stoppen met dempen.

Ik heb een week geleden een virus geexecute die bij een crack in zat. Door dat virus kon ik geen .exe files meer openen. Dit het ik toen opgelost. Zou dit mute probleem verband kunnen hebben met het virus die ik een week geleden heb geinstalleerd? en hoe krijg ik dat irritante gedemp weg zonder windows opnieuw te intalleren?

hier mijn specs:

amd xp 2500
abit nf7 (gebruik geluidskaart op mobo)
Windows xp professional

overige specs lijken me niet relevant.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je dit probleem in safe mode ook?

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 13 juni 2004 @ 17:22:
Heb je dit probleem in safe mode ook?
Nee, dan kan ik het volume control windows niet openen, zodat ik niet kan zien of hij wel of niet mute. Ook muziek afspelen met winamp of mediaplayer wil dan niet, zodat ik het ook niet kan horen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het opgelost. Ik heb een mulitmedia toetsenbord met een knopje om het geluid in en uit te schakelen. Na deze een x in te hebben gedrukt mute hij niet meer.

Het knopje zit dus vast.