[Win2K3] lanmanserver service pleite....

Pagina: 1
Acties:

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-05 14:21
Ik heb vandaag eens even Symantec Enterprise Firewall geporbeerd op mijn win2k3 server, maar dit pakket wilde niet erg meewerken waarna ik het weer simpel heb geuninstalled.

Nu heeft deze uninstall er op een of andere manier voor gezorgd dat mijn Server service ook gewoon foetsie is!! Behoorlijk iri!
Ik heb nu geprobeerd van een andere winXP bak de service mbv regedit te exporteren en weer te herimporteren in op de win2k3 bak, maar hij wil em niet pakken; hij kan de file niet vinden. Nu is dat best logsich aangezien de win-path op de winXP bak C:\Windows is en op de win2k3 D:\Windows. Aangezien alle filepaths in het registry bin/hex zijn (Security) kan ik dit niet echt changen...

Heeft iemand van de medetweakers heel toevallig windows (xp/2003) ook op hun D: schijf geinstalleerd? En wil deze persoon heel misschien mij van dienst zijn en mij misschien willen helpen door een regkey te exporteren en te mailen naar mij? (renamen naar andere ext svp.).
Het gaat om de volgende key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\lanmanserver\

Ik hoop dat hiermee dit gefixed kan worden...

Whoo-ah.

• gavro
Niemand? :'(

Whoo-ah.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Importeer die van XP gewoon even en in regedit.exe vervang die vervolgens naar de goede path :)

• gavro
De filepaths kan ik niet aanpassen (sub key "security" stored de filepath in binary/hex code ofzo). Dus als je je simpel direct in de key verandert heb je er alsnog nix aan als je de security key niet aanpast (wat ik dus niet kan... ben niet zo'n goede hex converter :P)

Whoo-ah.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

De security sub key heb je helemaal niet nodig als het goed is en die kan je gewoon wissen :)