Ik heb net mijn nwe MSI K8N Neo Platinum geinstalleerd, maar bij het monteren van de hdd's had ik een ruimteprobleem. De processor en het geheugen zitten er VEEL te dicht bij. Met beide hdd erin raakt de bovenste HDD net het geheugen niet
. Ik moet dus zoeken naar een andere optie. Eerst zal ik een layout id geven van mij kast, voor de beeldvorming 
lege layout volle layout
----- ------
5,25" 5,25"
5,25" Cd burner
5,25" DVD Speler
5,25" 5,25"
5,25" SATA hdd op bracket
----- -------
floppy floppy
----- ---------
HDD HDD
HDD HDD
Waar hdd staat, zit nu niks, wegens dat ruimteprobleem daar. M'n andere 2 hdd liggen in mn kast, los. In principe kan ik onder de pci slots nog wel hdd's kwijt, maar ze moeten wel vast zitten neem ik aan. Zijn er dingen te koop om meer hdd in mn kast te proppen, maar dan op andere plaatsen? (boven mn voeding is ook nog ruimte zat, maar dan zit ik weer met een te korte IDE kabel)
Suggesties dus welkom!
lege layout volle layout
----- ------
5,25" 5,25"
5,25" Cd burner
5,25" DVD Speler
5,25" 5,25"
5,25" SATA hdd op bracket
----- -------
floppy floppy
----- ---------
HDD HDD
HDD HDD
Waar hdd staat, zit nu niks, wegens dat ruimteprobleem daar. M'n andere 2 hdd liggen in mn kast, los. In principe kan ik onder de pci slots nog wel hdd's kwijt, maar ze moeten wel vast zitten neem ik aan. Zijn er dingen te koop om meer hdd in mn kast te proppen, maar dan op andere plaatsen? (boven mn voeding is ook nog ruimte zat, maar dan zit ik weer met een te korte IDE kabel)
Suggesties dus welkom!
| system specs |