Toon posts:

PCI en AGP kaart in 1 systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een aantal divx films die ik graag op mijn T.V. wil kijken. Helaas heb ik een AGP Stealth S540 zonder TV out. Ik hoorde dat het mogelijk is om naast deze AGP kaart nog een PCI videokaart met TV-out te plaatsen.

Mijn vraag is nu, is het mogelijk om beide kaarten in te bouwen en er slechts een tegelijk te gebruiken. Welke settings moet ik gebruiken in Win98 SE om de boel dan ook nog eens draaiend te houden:?

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:12
waarom zou je er slechts een willen gebruiken
? je hebt vast nog wel ergens een oude monitor liggen....
maar volgens mij kun je in W98se gewoon instellen bij de eigenschappen van het beeldscherm welke videokaart-monitor combi je aan/uit wil hebben.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb inderdaad nog wel ergens een monitor liggen, maar geen plaats om hem neer te zetten.

Dat is eigenlijk het probleem ook niet. Ik wil die 2e kaart juist voor de TV-out gebruiken. Kan ik mijn DivX tenminste op de bank voor de TV kijken. Ik zit al vaak genoeg achter mijn toetsenbord vind ik >:)

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:12
Ok: welke kaart is beter? de pci of de agp?
de beste op primair zetten en als dit de agp is, dan krijg je die dus op je monitor. Van je pci kaartje de tv-out naar je TV en klaar is klara. lijkt me alleen een beetje lastig als je niet ziet wat je naar je tv sleept.
Je divx;) player opent waarschijnlijk op je primaire scherm (in jouw geval je monitor)
die player kun je dan verslepen naar de tv.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

maar is het ook mogelijk om op beide een verschillende reso te draaien? (want ik heb nog een oude monitor die maar tot 800*600 wil :() Anders wilt het bij mij denk niet