Toon posts:

IE uitschakelen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ga vanmiddag naar een kennis de pc even opnieuw installeren.

Nu wil ik graag MoZilla FireFox installeren als vervanging van IE omdat die naar mijn weten de gevaarlijke scripts niet uitvoert en geen last heeft van Hijacks e.d.

Nu weet ik zeker dat als beiden op de pc zullen staan dat IE weer standaard gewoon gebruikt gaat worden ipv Mozilla.

Nu wil ik graag IE disablen en/of verwijderen.

Heeft iemand een tip hiervoor?

Alvast bedankt.

Verwijderd

nou, als je firefox de eerste maal opent zal hij je vragen of je van firefox je standaard browser wil maken. Als je dat nu doet, en alle icoontjes van IE verwijdert, is je probleem dan niet opgelost?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:25

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Mozilla/firefox vraagt toch altijd of het je standaard browser is? IE vraagt het ook als je al eens een andere browser hebt gebruikt.

Verwijderen kan naar mijn weten niet, misschien is het uit Win98Lite gehaald. Maar zover ik weet is het een _vast_ onderdeel van Windows. :)

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 13:31
welk os overigens? xp heeft toch zo'n mogelijkheid om dat zelf aan te geven. Start, "programmatoegang en instellingen". En zoals bovenstaanden al zeggen werkt die optie goed hoor. succes

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Als je zoekt met Google vindt je wel het een en ander. Dit was een van de eerste hits:
http://sillydog.org/forum/viewtopic.php?t=2677

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

tankeriv,

Er is je in het verleden al een aantal keer gevraagd eerst even te zoeken voordat je een topic opent. Ik geloof heel graag dat je dat wel gedaan hebt - maar neem dan ook even op in je topicstart wat je nou zelf al gedaan hebt, en wat je al geprobeerd hebt.

Probeer jezelf ook een beetje te verdiepen in hoe het werkt op GoT - zo horen vragen over IE niet in Windows Operating Systems thuis, maar dat is eigenlijk allemaal heel goed terug te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.