Ik heb een simpele kast met een casefan in de zijkant, de cpu die erin zit kan vrij warm worden (62 stressed) en is idle al vrij warm (zon 43), ik heb hem nu op 3000 draaien ipv 3200 en dat is wel te doen, maar op 3200 word hij te heet en gaat hij crashen.
Ik heb een GF4mx440 erin zitten en hierop zit een kleine heatsink, deze voldoet echter absoluut niet want zelfs idle word de achterkant van de videokaart al te heet om aan te raken, mijn harddisk word ook te heet om aan te raken.
Deze 2 onderdelen wil ik dus extra koelen.
Ik heb hetvolgende gevonden Voor de harddisk => Akasa.Hard disk drive cooler/2 Fans, Direct Fit, Blue Color.AK-H
Maar voor de GF4MX heb ik nog niets kunnen vinden, welke koeler past hierop?
ik heb wel : Thermaltake.Giant II VGA Cooler + Fan for NVidia and ATi based V gezien maar dat ding is al bijna even duur als de kaart zelf.
- koelt die Akasa de harddisk echt en zo ja goed?
- welke koeler voor GF4MX ?
stilte en prijs zijn de belangerijkste factoren
alvast bedankt voor het advies
Ik heb een GF4mx440 erin zitten en hierop zit een kleine heatsink, deze voldoet echter absoluut niet want zelfs idle word de achterkant van de videokaart al te heet om aan te raken, mijn harddisk word ook te heet om aan te raken.
Deze 2 onderdelen wil ik dus extra koelen.
Ik heb hetvolgende gevonden Voor de harddisk => Akasa.Hard disk drive cooler/2 Fans, Direct Fit, Blue Color.AK-H
Maar voor de GF4MX heb ik nog niets kunnen vinden, welke koeler past hierop?
ik heb wel : Thermaltake.Giant II VGA Cooler + Fan for NVidia and ATi based V gezien maar dat ding is al bijna even duur als de kaart zelf.
- koelt die Akasa de harddisk echt en zo ja goed?
- welke koeler voor GF4MX ?
stilte en prijs zijn de belangerijkste factoren
alvast bedankt voor het advies