Toon posts:

Satelliet signaal op 90% en geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 514 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Zoals de titel al veel zegt hier de volledige uitwerking ervan.

ik heb gisteren een satelliet en decoder geinstald tegen het dak en heb wel 6u liggen zoeken naar de satelliet ASTRA.
Nu dat ik hem heb en de digitale decoder hem op 90%vind wat goed is volgens de handleiding krijg ik na het invoeren van mijn kaart waar de kanalen opstaan nog geen beeld.

Ik durf niet met die kaart te klooien want dan ben ik veel betaal kanalen kwijt die er op gecodeerd staan.

nu heb ik al geprobeert de kaart eruit te halen en te gaan zoeken nog zie ik alle kanalen staan die normaal gecodeerd staan op die kaart.

nu mijn vraag zou dat lukken zonder kaart trouwens?

De satelliet is van Triax en de reciever van philips type dsx7071/dsx6073

ps ik hoop dat ik met deze topic in de juiste richting zit van Audio, Video & HiFi Forum

• Tijmen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17
Heb je een orginele Canal+ kaart?
Zo ja heb je deze al geactiveerd?

"nee" Bel dan ff naar 0900-9323 (€ 0,25cpm).
En dan ff het menu volgen en kan je hem activeren. Dit is gewoon het service nummer van Canal+ Maar dan moet je wel een legaal abbo hebben!
Binnen 15min heb je weer beeld.

"Deze service is van maandag t/m zaterdag beschikbaar van 9:00 uur tot 21:00 uur."

ff Tip! Zet niet je satontvanger helemaal uit als je hem gebruikt heb. Anders kan je soms geen beeld meer krijgen omdat je kaart dan weer gedeactiveerd is.

En als je een illegale kaart hebt zou ik ff terug naar die mensen gaan die hem geschreven hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ja dit is een iligale kaart dus ga ik niet bellen ze zullen me graag horen afkomen ;)

mja zoals ik al zei heb hem eigenlijk gisteren pas geinstaleert tegen het dak dus kom eigenlijk van 0 ervaring.

Heb al heel veel info opgezocht over het internet. maar nergens vind ik mijn probleem terug. als ik mijn kaart bekijk via de decoder zie ik de kanalen staan gelijk nl1, nl2 en tenslote nl3 maar als ik dan bekijk kanaal druk krijg ik een zwart beeld met een rood stipje in de rechter bovenhoek.

Alvast bedankt voor je reply

Verwijderd

warez request, check je mail

[ Voor 195% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 01:06 ]

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

David, haal dat bericht even weg aub

No-Option: er zijn op de astra een aantal kanalen te vinden die free to air zijn. Zoek er daar van eentje op. Als je daarop beeld krijgt, is je schotel goed afgesteld.
Verder help ik je niet, maar dat begrijp je wel neem ik aan.

De zenders staan trouwens ingesteld in je ontvanger niet op het kaartje.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

j

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 17:38 ]

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 17:36:
rob why? , zie het probleem niet
Geen illegale content op dit forum.!

Zie de policy..........

Haal die tekst maar snel weg. Anders loop je het risico op een OW of een BAN.

[ Voor 17% gewijzigd door Fairy op 13-06-2004 17:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
het gaat hier niet om het illigale het gaat hier om het feit dat ik geen enkel kanaal te zien krijg ook de gratis gelijk eerder aangehaalde Nederland 1 en enzo

Ik heb er net een lege kaart in zitten dus geen iligale zenders

[edit]

ik durf gewoon niet met die kaart te werken of zenders ervan te gooien omdat er idd illigale dingen opstaan en ten tweede niet eens van mij is. ik wil gewoon beeld of reactie, maar dat gebeurt dus niet :(.

Grtz

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 20:56 ]

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-02 00:10
De nederlandse zenders zijn OOK gecodeerd, zodat mensen in de buurlanden niet zomaar nl zenders kunnen ontvangen. (Copyrights enzo.) Je hebt misschien meer geluk als je gaat zoeken naar de duitse zenders (of de nederlandse bvn), want die zijn wel FTA .

Verwijderd

Topicstarter
Lizard schreef op 13 juni 2004 @ 21:01:
De nederlandse zenders zijn OOK gecodeerd, zodat mensen in de buurlanden niet zomaar nl zenders kunnen ontvangen. (Copyrights enzo.) Je hebt misschien meer geluk als je gaat zoeken naar de duitse zenders (of de nederlandse bvn), want die zijn wel FTA .
Ja dat wist ik maar toch kun je ze gewoon hier ontvangen als ik naar mijn buurman kijk, hij heeft dan wel een gewone analoge satelliet
en je kent ze over heel belgie ontvangen gelijk nl Canvas en VRT kent ontvangen op de kabel.

[edit]
het gaat hierover alle zenders dat ik niet kan zien inclusief de duitse :(, dus laat me deze fout van mij jullie ff toelichten en sorry voor onduidelijkheid

Alvast bedankt

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 21:23 ]

Verwijderd

Ga even een paar topics lezen in het volgende forum

www.sat4all.com

kijk dan even in het plilips forum daar vind je antwoorden op al je vragen .

Maar ook daar niets illegaals vragen .

suc6

Verwijderd

Wij verlenen geen 1e hulp bij illegale praktijkjes die niet lukken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.