Toon posts:

losse p4 socket 478 retention mechanism

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zag dat er nogal wat vragen waren over de losse rekjes voor een koeler voor p4 socket 478, hier kan je deze retention mechanism los kopen http://www.elroyscorner.com/ voor $ 5,-

Heb er net een besteld, ben benieuwd :)

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
lol, niet vergeten de 8 dollar verzendkosten erbij op te tellen he..
dan kom je bij elkaar op zo'n 13 dollar en wacht je minimaal een week.

ik heb hier in NL ook zo'n bracket gewoon bij de PCboer om de hoek gehaald voor 7,50 geloof ik..

Verwijderd

Topicstarter
ja ik weet het, maar bij mij in de buurt hebben we geloof ik niet zulke goede pc boeren, ben heel wat shops afgeweest maar nergens zo een ding te vinden. Kan best een weekje wachten, uiteindelijk kost het me 11 euro, had het toch al opgegeven :)

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:32

Shunt

Boe

kug kug ik was heel toevallig aan het zoeken naar dit soort topics zie ik er in eens een staan in pmg :D. mare weet iemand de maatjes van hole tot hole ? ik kan die nergens vinden. echt ik heb overal gezocht op iedere stupiede naam. maar kan niets vinden |:(

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:07

The Third Man

The Third Jellyfish

Shunt schreef op 13 juni 2004 @ 13:47:
kug kug ik was heel toevallig aan het zoeken naar dit soort topics zie ik er in eens een staan in pmg :D. mare weet iemand de maatjes van hole tot hole ? ik kan die nergens vinden. echt ik heb overal gezocht op iedere stupiede naam. maar kan niets vinden |:(
Die zijn bij Intel te vinden als specificaties van de Socket 478 (en/of bijbehorende koelspecificaties).

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dank je voor de mededeling :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.