Battlefield Vietnam 2e hands key: werkt dat?

Pagina: 1
Acties:

• Mirage010
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-01-2023
Ik ben van plan een Battlefield Vietnam origineel van iemand te kopen. Het is wel een tweedehands dus en hij is er al vaak mee online geweest.

Als ik hem koop, kan ik het spel dan gewoon ook online spelen, of zit die key aan zijn ip vast?

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:05

BioHazard

*\o/*

Neej die zit niet aan zijn IP vast. Maar als je hem overkoopt mag hij er niet meer mee online spelen :) En je weet natuurlijk niet of ie een kopie maakt. Maar als je de verkoper goed kent zal het wel safe zijn denk ik.

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-02 15:26
Anders mag je mijn key wel kopen hoor. 30 euro :P

Kvind er toch geen ruk aan.

[ Voor 25% gewijzigd door MacDokie op 13-06-2004 12:47 ]

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Anders test je dat toch zelf even. :z
En waarom zouden ze dat aan je ip adres hangen, er zijn nog genoeg mensen die geen vast ip nummer hebben. Dus spelen maar.

• Mirage010
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-01-2023
Maar als je een kopie hebt met een id van een ander dan krijg je vaak 'id key in use.' Ook als die persoon al een half jaar niet meer heeft gespeeld. Dat is dan dus eigenlijk hetzelfde? Waarom krijg je dan als je de id key van een ander gebruikt op een origineel spel geen id-key in use. Of wordt dan gemerkt dat het een originele cd is?

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Dat origineel kopen houd eigenlijk alleen maar in dat e betaald voor een werkende key. Die key heeft hij ook, en weet ik veel wie nog meer....

Verwijderd

Vragen vinden hun thuis in Spielerij - Problemen & Vragen
Pagina: 1