dual MB voor Pentium 233 MMX??

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07
Is er een dual mb voor 2x P 233 MMX?

En zo ja zijn die nog ergens te kunnen krijgen.. heb namelijk 2 van die processors op de kop kunnen tikken...

Alvast bedankt

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ja, er zijn duals voor deze procs, maar ik denk dat je het beste op allerlei tweede hands sites kan vragen. Nieuw kom je het natuurlijk niet tegen.

Uit mijn hoofd had o.a. Asus zo'n bordje.

Pas op dat er wel PCI sloten en geen EISA sloten op zitten, anders heb je weer een probleem erbij.

Verwijderd

Ik heb zelf een dual p1 233mmx
en als mobo gigabyte GA5DX erg stabiel moederbord ik draai er met 2x64mb parity dus erg relaxed en een adaptec 2940uw erop. en zelfs nog atx mobo :) wat wil je nog meer

maar herman wat is er erg aan dat er eisa op zit ?

• TricTrac
Victor.. bedankt voor je reply (Herman ook natuurlijk)

Maar weet je zeker dat het een GA5DX is?
Kan er namelijk helemaal nix over terug vinden op die Gigabyte site.. :(

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 12:27
volges mij bedoelt hij de GA-586DX, die heb ik zelluf ook gehad, en hij was superstabiel :).

het is niet echt een goed tweakbaar bord, maar daar is hij ook niet echt voor bedoeld.

verder is on-plank skoezie natuurlijk fijn, zodat je zo'n fijne Plextor UltraPlex cdrom kan aansluiten!! (die krengen zijn retesnel, geloof me!!! 8-)8-)8-))

ja, als je een stabiel bord wilt, neem dan deze.

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-08 17:54

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

je moet een bord zien te vinden met een HX chipset, dat was volgens mij de enige die een beetje normaal dual kon draaien met P1, hier zijn opzich vrij veel variatie bordjes mee gemaakt, met de nodige scsi en NIC erop gebakken, het zal wel ff zoeken zijn, maar er moet opzich wel wat te vinden zijn lijkt mij

• TricTrac
Ey.. bedankt mensuh.. heb er 1 gevonden ergens op zo'n 2de hands siteje

Tword die Gigabyde GA-586DX :9~

Kannie wachten.. hehe :)

Verwijderd

heel veel succes ik denk dat het heel moeilijk wordt om dit moederbord te vinden ;)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Over dat EISA:

Stel alles is EISA op het bord, dan moet je weer achter een EISA videokaart aan. PCI is wel te krijgen her en der, maar EISA is een zoektocht.

Verwijderd

ohw volgens mij zijn alleen 486 en hele oude pentiums (p90) eisa die helemaal eisa kunnen zijn
elk HX mobo pci :)
Pagina: 1