Anoniem: 68280 schreef op 25 juni 2004 @ 22:58:
[...]
Als ik bijvoorbeeld met de camera ergens op kijk en zet daar een andere nokia 6230 bij, heeft die een sterker kleur.
Ik heb al die plastic weggehaald dat op de display was, is dat een probleem?
Ik neem aan dat je dat plakplastic bedoeld, dat
moet je er zelfs afhalen, dat is alleen transportbescherming.
Als je het plastic van de behuizing zelf bedoeld.. dat kun je beter niet doen, dan creëer je een opening voor stof en vuil om rechtstreeks op het (miniscule) lensje te gaan zitten. Het lensje schoonmaken is echt stukken lastiger dan dat plastic kijkvenstertje, en het venster an sich heeft geen enkele invloed op het beeld (tenzij het smerig is uiteraard).
Ik neem eigenlijk aan dat jij het over het transportplastic hebt, het 'zelfklevende' dunne laagje folie wat over het glaasje in de behuizing zit. Die moet er af, de rest dus beter laten zitten
//edit
over die kabels trouwens, ik ben een beetje in de war. Ik dacht dat je voor deze telefoon een DKU-2 kabel moest hebben, en dat die USB was. Ik was in de veronderstelling dat de DKU-5 kabel 'de oude' kabel was voor andere toestellen, met een serieele aansluiting.
Nu was ik vandaag in de winkel, en daar werd het precies andersom gezegd. Die jongen heeft een DKU-5 uit de verpakking gehaald (althans, hij zij dat het een DKU-5 was, heb het nummer niet zelf gecontroleerd) en dat was idd. gewoon een kabel met POP-connector en USB.
Wat is nu waar? Of kunnen beide kabels op deze telefoon? En de '3' kabel? (DKU-3 oid, of SLR-3, iets met een 3 erin) wat kan die meer? (m-bus? fbus?)
De kabel kun je meteen kopen voor 2,99 er komen dan wel nog 6,50 verzendkosten bij. Is niet al te duur lijkt me.
Sterker nog: dat is spotgoedkoop. Bedankt voor de tip, ik heb nr. 25 besteld (er waren er 28 volgens ebay). De kabel uit de TS is 12,50 en de off. nokia-kabel zit al snel rond de EUR 35 (hier in Leusden durven ze zelfs 75 euro voor een DKU-5 te vragen).
[
Voor 39% gewijzigd door
Anoniem: 25556 op 25-06-2004 23:43
]