Toon posts:

[sblive] KX drivers willen niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanwege brakke drivers van Creative zelf had ik een tijdje geleden de KX-drivers gedownload, waarmee ik eindelijk een beetje normaal 4-kanaals (heb geen sub/center) uit mn sblive kon laten vloeien.

Later heb ik die drivers weer verwijderd, omdat DTM-driver2 niet helemaal lekker klonk.

Nu ben ik op het punt dat ik de KX-drivers weer wil installeren, maar dat gaat gewoon niet! Ik deinstalleer eerst de kaart (heb alles wat met creative te maken heeft al uit mn systeem gepleurd), maar WindowsXP gooit bij een volgende reboot gewoon weer de standaard Ruk-XP drivers er overheen (althans, een versie uit 2001, van MS zelf).

Wat heb ik al gedaan?

700x gedeinstaleerd
KX opnieuw gedownload/geinstalleerd (lukt dus niet)

Het probleem is dus eigenlijk niet mn SBLive (heh?), maar XP dat op eigen houtje na een reboot naar hartelust drivers gaat lopen installeren :7

Weet iemand hoe je dit kan voorkomen. En kom alstublieft niet aan met UTFS, want dat heb ik gedaan (daarom heb ik vannacht nog wat posts gedaan) en ik weet zeker dat mijn probleem er tussen zal staan, maar met bijv 490 posts in het "algemene SBLive is rot"-topic kom ik ook niet verder.

En dan heb ik het nog niet eens over mijn Live!DriveIR, die ik waarschijnlijk nooit meer aan de praat zal krijgen ;( (Bah! Ooit 600 NFL betaald voor dat ding!!!)

Zijn er dus nog meer masochisten die weigeren de Live uit zn/dr kast te halen?

Verwijderd

Topicstarter
Owkay, SBLive HardwareMatig dan maar verwijderd, ff 6x rebooten en toen deed de KX install het wel (ik had namelijk nooit het daadwerkelijk installeren van de drivers waargenomen)

Het werkt dus weer!

Bedankt voor je hulp BoKKo!

Verwijderd

Topicstarter
Graag gedaan!