Toon posts:

True crime streets of la geluid raar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voordat ik dit topic begon heb ik al een flinke speurtocht achter de rug via google en via got, helaas heb ik niks gevonden wat betreft mijn vraag:

Dit spel is erg leuk alleen erger ik me aan 1 ding, ik hoor geen motor geluid vasn de auto waar ik in rij? is dit normaal? ik hoor alles als ik ergens tegen aan rijdt, als ik in auto stap hoor ik ook muziek, maar geen motor geluid! lijkt me dat dit er wel moet inzitten?

Wie kent dit probleem en weet hoe je het kan oplossen?

Ik heb een sb audigy 2.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Heb je de ingame instellingen wel goed staan?
Heb je al verschillende geluidskaartdrivers geprobeert?
Staan de instellingen van je geluidskaart wel goed?
Werkt het wel goed met bijv. je onboard sound?

Verwijderd

Topicstarter
Crash schreef op 13 juni 2004 @ 12:17:
Heb je de ingame instellingen wel goed staan?
Heb je al verschillende geluidskaartdrivers geprobeert?
Staan de instellingen van je geluidskaart wel goed?
Werkt het wel goed met bijv. je onboard sound?
game instellingen.... euhm hehe zijn die er dan?
ik ga niet voor elk spel weer andere drivers gaan installen, gewoon de nieuwste.
onboard same problem.

Verwijderd

Bij mij loopt dit spel vast tijdens het spelen.Of krijg een blauw scherm..ik heb de nieuwste videokaart drivers al geinstalled..Nvidia geforce 4 MX

Voor de rest loopt dit spel wel goed,geluid goed,beeld goed, maar loopt soms na 10 of 5 minuten helemaal vast en moet dan resetten.

Meer mensen hier last van?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 12:58:
Bij mij loopt dit spel vast tijdens het spelen.Of krijg een blauw scherm..ik heb de nieuwste videokaart drivers al geinstalled..Nvidia geforce 4 MX

Voor de rest loopt dit spel wel goed,geluid goed,beeld goed, maar loopt soms na 10 of 5 minuten helemaal vast en moet dan resetten.

Meer mensen hier last van?
Maar normaal hoor jij dus wel acceleratie van de auto waar jij in rijdt? ik hoor namelijk mijn eigen auto niet... :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 13:18:
[...]

Maar normaal hoor jij dus wel acceleratie van de auto waar jij in rijdt? ik hoor namelijk mijn eigen auto niet... :(
Dat is wel klote idd, maar bij mij werkt het geluid wel goed. Totdat ik bijv. met iemand moet vechten..en dan loopt het hele zwikje vast.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:26
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 11:36:
Voordat ik dit topic begon heb ik al een flinke speurtocht achter de rug via google en via got, helaas heb ik niks gevonden wat betreft mijn vraag:

Dit spel is erg leuk alleen erger ik me aan 1 ding, ik hoor geen motor geluid vasn de auto waar ik in rij? is dit normaal? ik hoor alles als ik ergens tegen aan rijdt, als ik in auto stap hoor ik ook muziek, maar geen motor geluid! lijkt me dat dit er wel moet inzitten?

Wie kent dit probleem en weet hoe je het kan oplossen?

Ik heb een sb audigy 2.
Ik heb exact hetzelfde. Ik heb een Philips Seismic Edge.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Topicstarter
Breepee schreef op 13 juni 2004 @ 14:29:
[...]

Ik heb exact hetzelfde. Ik heb een Philips Seismic Edge.
hmm.... vreemd dat er dan nog niets over te vinden is 8)7

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:26
Inderdaad. Het is ook erg vervelend dat je helemaal niet kunt instellen mbt tot geluid (enkel volume). Dit maakt het spel wel erg kaal. Hoop dat er iets aan gedaan gaat worden.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Topicstarter
Breepee schreef op 13 juni 2004 @ 17:38:
Inderdaad. Het is ook erg vervelend dat je helemaal niet kunt instellen mbt tot geluid (enkel volume). Dit maakt het spel wel erg kaal. Hoop dat er iets aan gedaan gaat worden.
Verder niemand bekent met dit probleem ?
Pagina: 1